Gå til innhold

Roser til Dell sin kundesupport!


Anbefalte innlegg

Har være så uheldig (rotete) og har mistet restore cd'ene som fulgte med min Dell XPS M1710. Garantien har gått ut, men jeg tenkte å kunne høre med Dell om de ikke kunne sende meg nye CD'er mot at jeg betalte for frakten eller lignende. Jeg traff en hyggelig kar som virkelig viste hvorfor jeg elsker Dell. Han ville ikke høre snakk om at jeg skulle betale noe frakt. Han beklaget at han ikke kunne få sende CD'ene med bud med en gang, og om det var greit at han laget en pakke og sendte den i posten. Jeg var jo kjempefornøyd! Han sa at han også kunne legge ved orginale OS CD'er, så kunne jeg velge hvordan jeg ville installere OS på maskinen igjen! Har hatt en del problemer med forskjellige dataleverandører i Norge den siste tiden (alt fra at de ikke svarer på telefonen, eller at de har gjort alt mulig for å være vanskelige), så det var en behagelig telefonsamtale jeg hadde med Dell idag! Så min neste PC blir garantert også fra Dell! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt noen er fornøyde. Jeg kjøpte XPS 710 en tid tilbake og de hadde glemt og legge ved den pakken som inneholder DVD-er, kabler, manualer, støtteføtter etc. De har nå sendt meg 4 pakker med forskjellig innhold - fremdeles mangler jeg ca halvparten. En annen ting er at jeg skulle få sort kabinett (har det skriftlig) men fikk sølv...det er utrolig kjipt siden alt annet utstyr jeg har er sort...

 

Opplevelsen min med Dell kundesupport er svært dårlig. Jeg betalte jo endel ekstra tusen for at jeg skal få hjelp 24/7. Ringte XPS support på kveldstid, den samtalen skulle de ha 180 kr for (snakket med en kar fra Canada, men ble IKKE opplyst det ville koste noe), grunnen var at Windows Update ikke fikk installert noen oppdateringer. Endte med at jeg måtte kontakte MS support og de hjalp meg på en glimrende måte. Neste problem var jeg ikke hadde org. DVD med Vista siden Dell ikke hadde klart og sende den med PC-en. Etter flere runder med purringer og "sinte mail" fikk jeg denne DVD-en i en forsendelse...i tillegg fungerte ikke McAfee etter jeg reparerte Vista og dette fikk jeg heller ikke fikset siden de ikke hadde sendt DVD med første pakke.

 

Hadde jeg ikke hatt en PC før, slik at jeg hadde strømkabel, tastatur etc ville jeg fremdeles ikke hatt noen PC oppe og gå 5 uker etter jeg fikk den... Nei, jeg er veldig overrasket over hvordan jeg er blitt behandlet av Dell. Skuffende, siden jeg valgte og ikke bygge PC selv denne gangen for nettopp og unngå problemer når det går galt (og det gjør det uansett før eller siden).

 

Men hyggelig noen får den hjelpen de fortjener ;)

Lenke til kommentar

Har også en lignende erfaring med dell.

 

Hadde en dell laptop for mange år siden med mye trøbbel, fikk byttet denne i en ny maskin.

Denne nye maskina fungerte greit en stund, til den også døde.

Ringte dell kundesupport og dagen etterpå sto det en tekniker med nytt hovedkort på døra på jobb. Han bytta det og alt fungerte fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...