den bizarre fyrste Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 eg står mællom "chieftec tx-10B-D case midi tower black scorpio m/dør ", og " aOpen H600B midi black". takk til alle som orke å svare! :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg hadde valgt "chieftec tx-10B-D case midi tower black scorpio m/dør " Chieftec lager veldig bra kabinetter :wink: Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hva med en skikkelig kvalitets kabinet fra Lian Li? Sjekk feks. denne. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hva med en skikkelig kvalitets kabinet fra Lian Li?Sjekk feks. denne. Må si meg enig der. Ikke så dumt å bruke en del penger på et skikkelig kabinett.. Lenke til kommentar
den bizarre fyrste Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 takk for til alle som har svart! men viss dåkker vil se et wacka kabinett, sjekk ut VapoChill på 3dfxcool.no Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Nja, vil nå påstå at chieftec også er et skikkelig kabinett. Det som er kipt med disse er at de fleste har dem nå, litt kjekt å være litt orginal og, av og til Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ville holdt mæ t d kabinettet!! og eg heite jørgensen t etternavn! Lenke til kommentar
Raszagal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 vel jeg syns da mitt er kult jeg ( 2X Colorcase CI-6919 Black ) Her kan du se det Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ville gått for chieftech.. Solid kabinett med masse nyttige features Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg ville kjøpt Chieftec kabinettet, eller spart til et Lian Li kabbinet. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Her er et billig kult sort kabinett, hrrmph... kremt har det selv. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet394.htm Kjøpe det med denne strømforsyningen: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet300.htm 1300 for et kabinett med stillegående PSU er ikke ille, men man må skifte ut kabinettviftene. Ikke nok med det fordi du slipper ikke så billig unna, nå er det så stille så vifta til grafikkortet og harddiskvinninga høres redselsfullt ut så... bla bla bla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå