Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Vel.. Lage kabinetter selv.. Hvordan?

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

Nå har jeg fått meg ett lite problem.. Jeg spurte i en annen tråd, om det er mulig å få fatt i ett kabinett som på bildet.

Da først fortalte noen meg om hva størrelsen på den flotte lille boksen var for noe.. :p hehe...

kabinett.png

Jeg fikk et forslag, der noen sa jeg kunne forsøke å lage dette i miniformat selv. Da lurer jeg på:

Er det noen her inne som har erfaring med å lage kabinetter? Noen som kanskje kan gi meg noen tips til hvor jeg skal begynne?

Er det kanskje noen som tar betalt for å skreddersy kabinetter?

- Dere skjønner at denne saken syns jeg var såpass flott at jeg bare må ha den... :p;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo starte med å bygge en ramme av firkantet aluminium, du må nok bruke vinkler for holde rammen sammen. Deretter så kler du rammen med aluminiums plater.

Etter du har fått opp selve "bunnen" eller hva man skal si, da er det bare å sette opp fester til litt diverse. En ting du trenger er en hovedkortbrett, du kan ta det fra et gamelt kabinett eller kjøp et på microplex.

Lenke til kommentar
Ok ok... Flott. :) Har aldri bygget noe kabinett-greier før, men av en eller annen merkelig grunn har jeg begynt å intressere meg sinnsykt for det nå.. :s

Takker for tipset :)

Bare les igjennm litt diverste worklogs så blir du sikkert enda klokere. Men en annen plass en diskusjon.no da, er ikke så forferdelig mange som bygger fra scratch her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...