Gå til innhold

Rock/metal, thechno med fart i og slappe-av musikk:D

Kassetspiller

Anbefalte innlegg

Jeg sikter til alt mulig av rock, metal og techno som tar helt av, særlig i stereoen i bilen.

Jeg kan nevne noen for eksempel så dere har en clue om min smak

Rock: Prodigy(eller var det electronica?:p), in flames, disturbed, metallica, iron maiden, p.o.d., black diamon brigade, kamelot, nightwish, epica, hammerfall

Techno: scooter, og enkelt sanger hær og dær:P Driftwood me freeloader er et annet eksempel, må helst være med vocal, men bare fyr på uansett visst det er uten:P

Ta gjerne med rap, men da må det være bra for at jeg skal like det, feks east side boys me get low eller cooli me gangsta paradise.

Når det kommer til "slappe-av musikk", mener jeg enya, gregorian, lisa gerrard, enigma eller rockeballader;)

Nå venter jeg i spenning:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er thechno?, og siden når ble Scooter thechno?

...Latterligste topicen på lenge.

Prodigy er BigBeat foresten...

Jeg er dessverre ikke så oppdatert som deg på slike ting, så lenge man forstår hverandre er det no samme hvordan man skriver ting.......

Når man spør om hvor nugatti kommer fra så forventer man ikke et svar som "æ feska torsk i går kvell", kanskje litt drøyt men, du skjønner poenget. Takk uansett...

Bla deg litt nedover her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695555 og finn en passende kategori så skal du se at du får noen tips ;)

Tusen takk;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...