Kassetspiller Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg sikter til alt mulig av rock, metal og techno som tar helt av, særlig i stereoen i bilen. Jeg kan nevne noen for eksempel så dere har en clue om min smak Rock: Prodigy(eller var det electronica?), in flames, disturbed, metallica, iron maiden, p.o.d., black diamon brigade, kamelot, nightwish, epica, hammerfall Techno: scooter, og enkelt sanger hær og dær:P Driftwood me freeloader er et annet eksempel, må helst være med vocal, men bare fyr på uansett visst det er uten:P Ta gjerne med rap, men da må det være bra for at jeg skal like det, feks east side boys me get low eller cooli me gangsta paradise. Når det kommer til "slappe-av musikk", mener jeg enya, gregorian, lisa gerrard, enigma eller rockeballader;) Nå venter jeg i spenning:P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bla deg litt nedover her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695555 og finn en passende kategori så skal du se at du får noen tips Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva er thechno?, og siden når ble Scooter thechno? ...Latterligste topicen på lenge. Prodigy er BigBeat foresten... Lenke til kommentar
Kassetspiller Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva er thechno?, og siden når ble Scooter thechno?...Latterligste topicen på lenge. Prodigy er BigBeat foresten... Jeg er dessverre ikke så oppdatert som deg på slike ting, så lenge man forstår hverandre er det no samme hvordan man skriver ting....... Når man spør om hvor nugatti kommer fra så forventer man ikke et svar som "æ feska torsk i går kvell", kanskje litt drøyt men, du skjønner poenget. Takk uansett... Bla deg litt nedover her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695555 og finn en passende kategori så skal du se at du får noen tips Tusen takk;) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Veldig offtopic: Nei, det er ikke likegyldig. Skriveregler er der av en grunn. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så du vil at vi skal gi deg god musikk innenfor metal, rock, avslapningsmusikk, techno, og gjerne litt rap? DET er mye musikk det, avgrens det til èn sjanger, evt sjekk ut noen av sjanger-trådene på musikk-forumet Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du kan jo sjekke ut disse banda: Rammstein, Fear Factory, Sonata Arctica og Alter Bridge...sånn til å begynne med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå