sinus' Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Som tittelen sier er jeg interessert i tilbakemelding på disse to maskinene. Er på jakt etter en bærbar maskin, helst 14" eller mindre som kombinerer en grei ytelse på grafikk med portabilitet. Et annet viktig poeng er prisen, som er på absolutte max 9000. De jeg liker best er: DV 2699eo og Asus A8SC ev. hvordan er lillebror til en lapp mindre? Og er det noen som har andre gode forslag så fyr løs! Takk for hjelp og innspill, -^sinus Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 /bump ingen som har noen erfaringer/tanker ? Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg prøver igjen, og håper noen kanskje har noe å si. Jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe ... Et spørsmål til, hvordan er ytelsesforskjellen mellom T5450 og T7300 ? Jeg trur kanskje det blir Asus (hvertfall av de to), siden jeg ser andre klager på mye viftestøy (ikke at det er noe stort problem, men ser helst at den ikke er plagsomt høy ) Håper på svar, ^sinus Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hadde helt klart gått for den med T7300 cpu Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå