Solid Edge Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei Skal ha stereoanlegg på hybelen. Har funnet Disse høytalerne. høres ut som et godt valg men trenger selfølgelig forsterker til dem. Og dette er et område jeg er lite kjent på. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Krav til utseendet, størrelse osv? Mange som ønsker de skal passe best mulig inn med interiøret. Ser du bor i Tromsø så da er det vel lett å komme seg en tur innom Hifiklubben? Cambridge har jo kommet med sin toppmodell 740 A så den er jo verdt å sjekke ut. Thule Spirit PR150B er også et lekkert alternativ. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 I Tromsø ville jeg tatt turen innom Hi-Fi Center kjeden, de pleier ha litt bedre service og synes ikke det er noe stress å demonstrerer produktene. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Utseendet er av ingen betydning, ikke størrelse heller. Ska ta en tur innom hificenteret Men va er det jeg burde se etter? Hva mener dere om høytalerne? Edit: Må ha litt funksjonalitet. hadde en forsterker får noen år siden som trengte spesial behandling. I den forstand at når du skulle endre volum, måtte du skru sakte. Ellers tok det lang tid og skru opp, og man kunne risikere å skru motsatt vei. Endret 30. oktober 2007 av Solid Edge Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kva med XTZ Class A 100 DII? link Har fått gode kritikker, trur du får mykje for penga der, testvinner i Lyd&Bilde. Sjekk ut avforum f.eks for erfaringer. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ta en tur innom begge du, skader ikke å sjekke litt ekstra Er selv veldig glad i NS serien til Yamaha, god og varm lyd blandet med en totalt deilig finish i pianolakk. Ingen forsterkere i dag har behov som du nevner nederst, i hvert fall ingen av de du får kjøpt på de butikkene som er nevnt til nå. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) to ting til, om jeg trenger subwoofer. Hva burde jeg gå før da? trenger jeg det eller? Hvilken ut av 555 og 777 høytalerne er å anbefale? Endret 30. oktober 2007 av Solid Edge Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du har et budsjett på 6000,- også har du satt 3500,- på høyttalere. Da har du altså 2500,- igjen til forsterker, sub, kabler og evt en CD- eller DVD-spiller? Høres trangt ut spørr du meg. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 forsterker budsjettet er på 6000, mindre ved en evt. sub. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Aha, da blir det jo straks lettere! Stikk og se på denne, der får du mye krefter for pengene. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hvilken som er best avhenger av hvor stort rommet er. Å plassere 777 i et for lite rom er ingen god ide. Mener også at H/K er et godt valg. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan stiller yamaha's egen spiller opp mot de dere har nevnt til nå? http://www.yamaha.co.jp/english/product/av...ht/rxv4600.html Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal du ha hjemmekino? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 foreløpig bare stereo anlegg, men kunne jo hende æ ska ha d senere... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du for mye mere for pengene om du kjøper stereoforsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå