Deadringer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei! Min gode gamle s700i begynner å bli ganske så løen. Derfor trenger jeg en ny. Siden jeg aldri har vært så fornøyd med en telefon noen gang, som jeg er med denne gremmes jeg virkelig meg å bytte den ut. Dette er slik jeg vil ha den: -Samme vri-måte å åpne telefonen på som s700i/w900i. Om ikke dette finnes, anbefal meg slide eller klapptelefon. -Godt kamera(MINST 2megapixler) -Kunne overføre meldinger fra mobilen til PC-en. -Sony Ericsson. Jeg vil ikke ha nokia, samsung eller noe annet, jeg vil ha SE. Jeg har selvfølgelig sett på w900i, men lurer litt på om det finnes noe nyere versjon av denne igjen? Dessuten vet jeg ikke om det er mulig å overføre meldinger fra mobilen til PC-en med den. Endret 8. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skal du en sviveltelefon har du ikke mange valg akkurat. Sony Ericsson W900 eller W550i, Samsung F210 eller Nokia 7373. Eller så kan du jo beholde S700i bare. Det er jo fortsatt en bra telefon. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hvorfor ikke kjøpe en slide-mobil istedet? Blir jo mye av det samme, og du har utrolig mange flere mobiler å velge mellom Men hvis det er sånn at vri-funksjon er viktigere enn alt annet med mobilen så har du ikke mange å velge blant... eksempel på slide-mobil med bra kamera er nokia 6500 slide. Den har 3,2mpxkamera Endret 6. november 2007 av muchacha Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Eller så kan du jo beholde S700i bare. Det er jo fortsatt en bra telefon. Skulle gjerne gjort det, men telefonen min har begynt å gjøre endel rare saker det ikke er meningen at den skal. I tillegg er batteriet så godt som dødt konstant, og jeg må lade den hver dag. Bare så det er sagt, jeg vil ikke ha annet enn Sony Ericsson. Så det er intet poeng i å anbefale andre produsenter. Jeg er ikke så glad i disse slidetelefonene, men de blir isåfall eneste andre mulighet enn en vritelefon. Noen som vet om butikker med sorte w900telefoner? Får jeg hånden på en slik, er det en slik jeg vil ha. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Skal du ha en W900i må du nok finne noen som selger brukt. Det er jo snart 2 år siden den kom. Hvorfor ikke bare kjøpe en slider? W910i foreksempel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe en slider? W910i foreksempel. Fordi jeg ikke liker designet selvfølgelig? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ok, men da finnes det ikke alternativer rett og slett. Du vil bare ha SE i svivel-design? W550i eller W900i er de eneste hvis du i det hele tatt klarer å få tak i en av dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Trist. Finnes det noen SE med slide dere kan anbefale som treffer punktene jeg satt opp i førsteposten da? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) S500i W580i W850i W910i Jeg ville valgt W910i. Endret 8. november 2007 av Panic Lenke til kommentar
iskya Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ta en titt på følgende slidere fra SE: w910i (skikkelig stor fin skjerm!! ) w580i (bra walkmanmobil) s500i (fin design) Husk at alle disse finnes i (minst) to farger. Alle har dessuten 2mpx-kamera EDIT: oi en som svarte nøyaktig samtidig som meg, hehe Ja jeg også vil anbefale w910i av disse, men de to andre gir mye valuta for pengene Endret 8. november 2007 av muchacha Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke kjøp s500i eller w580i. Forferdelig dårlig kvalitet, tastene knekker! Hvis du absolutt må ha slide, så ville jeg sett nærmere på w910i. Hvis ikke er k810i og k850i gode telefoner! Lenke til kommentar
iskya Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De fikset på tastene i nyere mobiler... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Egentlig heller jeg mer mot klapptelefon enn slide. Finnes det sorte, TYNNE klapptelefoner fra SE der ute? Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Egentlig heller jeg mer mot klapptelefon enn slide. Finnes det sorte, TYNNE klapptelefoner fra SE der ute? Hvorfor ikke bare sjekke hos sonyericsson.com/no/? Så får du svarene du vil ha. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Alle kriteriene mine står ikke beskrevet på SE.com. Om det bare var så lett så. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) W910i (Z750i, K850i og kommende telefoner fra SE) er vel eneste hvor du kan lett lagre meldinger over på data via originalprogramvaren (da den bruker den nyere SE databasen). Endret 10. november 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Virker som SE satser kortene sine på "vanlige" form av mobiltelefoner! I grunn dumt, for jeg likte w900.. Vist du vil ha en Klapp telefon før du ville gått for slide, så ville jeg sett på: http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...n_z610i/32124/1 Den har ikke EDGE så er ikke noe særlige kjapp dataoverføring på den! men virker helles som en grei telefon! Lenke til kommentar
myers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sort virker som ett høyt krav her Letteste er nok å sammenligne de forskjellige på SE sine hjemmesider, men kan jo komme med forslag alikevel, eller om telefonen din holder litt til, så kommer det snart ny lansering med telefoner fra SE Usikker på hva som kommer, men kan være verdt å vente på www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/s500i?cc=no&lc=no www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w910i?cc=no&lc=no Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Takker for tipsene. Vet dere om det kommer noen nye slanke klapptelefoner fra SE i nærmeste framtid da? Penger er egentlig ikke noe problem, så om de er helt ferske på markedet gjør ikke det stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå