Zandmann Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Har tenkt til å bygge en ny pc og har satt opp denne PC-en som aktuel. (har strømforsyning, derfor det ikke er med på lista) Skal bruke PC-en for det meste til spilling. Er dette en grei pc, noe jeg har glemt, eller noen som har bedre forslag til komponenter? Endret 30. oktober 2007 av Zandmann Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 den ser veldig bra ut nesten lik den jeg bygde for litt siden og den er smooth... løp og kjøp Lenke til kommentar
tomto Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser bra ut sånn jegser det - bygger du selv? Et spørsmål fra en noob - får man med operativsystem, evnt hvormye koster det? Tomto Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 får nok ikke med det, det må man kjøpe i tillegg, koster alt fra noen hundre og oppover vil jeg tror kommer an på hvilet os og versjon av det Lenke til kommentar
Zandmann Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser bra ut sånn jegser det - bygger du selv?Et spørsmål fra en noob - får man med operativsystem, evnt hvormye koster det? Tomto Betalte sist 900kr for windows xp profession. Og hvis du ikke skal gå for linux eller lignende vil jeg tippe det er bedre å gå for xp enn vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå