Kent Touch This Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Knirker litt i bakdemperen på min 520 E39 Touring. Må denne byttes eller kan det smøres opp, eventuelt en annen løsning? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 i selve demperen? jeg vill tro det mest sansynlig er en foring eller noe som er løst som knirker..ville sjekka dette først iaffall. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 i selve demperen? jeg vill tro det mest sansynlig er en foring eller noe som er løst som knirker..ville sjekka dette først iaffall. Jeg har 10 tommeltotter når det kommer til å skru bil. Er dette pes? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det beste er og få bilen opp på en 4 søyler og gjynge på bilen mens noen står under og sjekker hvor det kommer fra. Er ikke alltid like lett så det hender man bytter feil ting. At det er selve demperen er liten sannsynlighet. Går seff ann og prøve og smøre opp først, men det er ikke alltid en varig løsning. Det kommer tilbake etterhvert. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det beste er og få bilen opp på en 4 søyler og gjynge på bilen mens noen står under og sjekker hvor det kommer fra. Er ikke alltid like lett så det hender man bytter feil ting. At det er selve demperen er liten sannsynlighet. Går seff ann og prøve og smøre opp først, men det er ikke alltid en varig løsning. Det kommer tilbake etterhvert. Ok, takk for svar. Får ta turen til et verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå