Gå til innhold

Crysis er ferdigutviklet (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes de gjør det alt for mye i alle fall, man går ikke rundt sånn i ti minutter, (ja... gikk for å spise :p )

Hvis du var soldat og det var en fiende like i nærheten, så tror jeg at du også hadde klart å sneket (gått krokette) i 10 min. :p (bare for å sette dette helt på spissen)

Reagerer også på båtene med aimbot mitraliøse som ser igjennom en mil skog og noen busker...

Helt enig. De er altfor gode.

Lenke til kommentar
Reagerer også på båtene med aimbot mitraliøse som ser igjennom en mil skog og noen busker...

Haha.. Einig.. :p Cheaterjævler!

Litt kjedelig at dei heile tida veit eg er i sjøen. Eg hadde forventa å kunne dukke langt ned, ta på stealth for så å kapre båten/drepe dei mens dei såg ein annan veg.. Gjekk ikkje :(

Lenke til kommentar

Haha.. Einig.. :p Cheaterjævler!

Litt kjedelig at dei heile tida veit eg er i sjøen. Eg hadde forventa å kunne dukke langt ned, ta på stealth for så å kapre båten/drepe dei mens dei såg ein annan veg.. Gjekk ikkje :(

Gjør det hele tiden jeg. Fungerer jo brillefint selv på deltamodus. :)

Å hoppe nedi vannet mens du blir skutt på, for så å måtte svømme 200meter er nok litt risky dog. Å snike seg under vann mens de ikke ser på fungerer ivhertfall fint. :)

(så er det bare å ta speed, og hoppe rett opp i båten for så å skyte dem i hodet)

:thumbup:

Edit: Og så naturligvis stikke av med båten.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Det var ihvertfall flere bugs og gjennomgående merkelige ting i demoen, som folk kan håpe er blitt fikset. Tviler dog. Tipper utvilkleren vil ha som første prioritet å grave ned "very high" instillingene, slik at de faktisk blir vista exclusive.....

i tillegg til ting nevnt her:
- Prøv å bedøv føreren av båten, hva skjer? Joda, båten lever sitt eget liv.
Og du kan ikke kaste ham vekk eller overta båten før begge i den er døde. Prøv å bedøv gunneren, og se at båten også da lever sitt eget liv.

Og såklart. INgen av de to i båten gidder å reise seg opp om du bestemmer deg for å sitte på med dem. (bare husk å sitte bak i båten hvor gunneren ikke kan sikte.)

- Å ta med seg tønner / objekter i båtene er helt umulig, uansett hvor mye jeg prøver.

- Prøv å spreng huset ved stranda, og se at vegger og tak faktisk kan flyte.
De ligger ofte også å hopper ca 30cm over vannflaten.

- Ta fatt i en båtmotor, kast den i ett hus og alt kollapser.
Ta fatt i en båtmotor, hopp opp på huset. Ingenting skjer. "legg den" så forsiktig så mulig ifra deg, alt kollapser. En litt gjennomgående feil i fysikken.

- Greit nok dette er et action spill, men f.eks. på delta kunne man hatt "litt" mer realistiske eksplosjoner. Skyt på transmitteren nok og HELE greia går i lufta. Båten, HELE greia går i lufta. Samme med alt annet. Så ingenting eksplosiver liggende i båten jeg =P

Enkelte ting er bare bugs, men det er også mye gjennomgående. Det er det dog i alle spill, men her var det vel ikke snakk om så altformye ekstra arbeid? eller jo? =)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Men hvis man går i en båt mens man bærer en tung ting så krumler vel båten mye mer?

Altså kan den vel faktisk kalkulere at du blir tyngre?

Ps: kan jo hende motoren trenger å falle en 10cm for å knuse taket.

Blir jo en del større krefter i sving, selv om det er snakk om centimeter.

Jaja, nok spekulasjoner om det, fysikken er naturligvis ikke perfekt. :p

Heller litt kule fysikkeffekter (holywood style). Er vel det som selger.

Lenke til kommentar
Men hvis man går i en båt mens man bærer en tung ting så krumler vel båten mye mer?

Altså kan den vel faktisk kalkulere at du blir tyngre?

Ps: kan jo hende motoren trenger å falle en 10cm for å knuse taket.

Blir jo en del større krefter i sving, selv om det er snakk om centimeter.

Jaja, nok spekulasjoner om det, fysikken er naturligvis ikke perfekt. :p

Heller litt kule fysikkeffekter (holywood style). Er vel det som selger.

Nevnte hustak tåler at du hopper opp på det med en motor, men ikke at du så legger fra deg motoren. Det er jo ikke en gang Hollywood realisme. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...