HotShotChicken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 de fikk rundt 10 stk. på mpx for et par dager siden, dessverre utsolgt nå. Jeg bestillite et og fikk bekreftet leveringsdato dagen etter, den har blitt flyttet et par ganger nå, er litt usikker på om de virkelig fikk det inn Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bestilte 8800 GT XXX Versjonen på komplett.no den 11.11.07, og da stod det "forventet sendingsdato den: 23.11.07" Og akuratt nå, fikk jeg motatt en mail om at sendingsdatoen ble forandret til 01.01.08 ! ! ! ! Damit, er det seriøst SÅ stor etterspørsel av kortet?? Er nesten så jeg avbryter orderen, men kanskje den vil stige i pris siden det er så mange som vil ha kortet, noen som vet..? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei Ser at Netshop Oslo har noen få inne idag 14/11-07 . Har selv bestilt meg 2 stk XFX 8800GT 640 . Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 de fikk den inn, på vei nå Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bare jeg får avbestilt fra Amentio først så bestiller jeg der.. ^^ Lenke til kommentar
PureFlare Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå er jeg dritt lei å vente på 8800 GT kortet fra amentio.no, de køddet til hele bestillingen for meg... Itillegg vil jo dette føre til at angrefristen på de andre delene som jeg har fått går ut !! ( bestillt litt fra forskjellige "shop") ikke nok med det ser jeg at prisen faller og faller ... og jeg kan ikke trøste meg med at jeg har kortet engang... det føles som det er en bakgrunn musikk,,, Jag har blivit lurad, åhåh, hmmhmmm' "IF YOU CAN't DELIVER DON'T DO THE JOB " Og amentio.no som har så fantastisk hjemmeside som oppdaterer deg hvor du ligger i løypa,,, NOT !!! Sikkert andre butikker som har samme greia så skal ikke angripe bare en Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ord! Ringte amentio nå nettopp, men fikk bare litt usedvanlig stygg ventemusikk. Sendte mail med avbestillingen og fikk automatisk svar at jeg var sak nr 90380938032983 ellerno. Alle de andre tingene jeg bestilte tok en uke + før jeg fikk de, men alt er vel ikke amentio sin feil. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Amentio = ETA: 26.11.2007 nå plutselig.. "Bestilling på skjermkort har blitt slettet og beløpet refundert til ditt VISA-kort. Regn med et par virkedager før beløpet er tilgjengelig på konto. Vi beklager den lange leveringstide på disse kortene med dette brikkesettet. Alle skal jo ha dette som gjør at produsentene ikke klarer å dekke den enorme etterspørselen. Mvh Amentio AS" Endret 14. november 2007 av BrightSide Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ringte inn å bestilte fra netshop nå. [XFX GeForce 8800GT 640M 512MB XT PCI-Ex2] Han sa de fikk det inn på fjernlager 24. november og at de ikke hadde noen andre kort som kom inn på lager før det. :/ Lenke til kommentar
PureFlare Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 touché hadde tenkte å gjøre det samme... Fått regninga idag.. lite lysten på å betale noe jeg ikke har fått... Hva blir neste dato ?? det er jo bare ETA,,. ikke bekreftet dato vel tolmodighet er ikke min sterke side... de bør virkelig gi litt kredit hvis man gidder å være med på dette her !! Vi får vente og se .. men for å si det sånn hele greia henger i en tynn tråd Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da ble det ordning med et 8800gt likevel, fikk tak i et fra en annen nettbutikk enn Amentio, får vel sende en avbestilling på det fra Amentio da.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Care to share ? Fikk tak i et XFX kort fra Digital Impuls men nå ser det ut til de er tomme også! Men du kan jo sende en mail som jeg gjorde får å spørre om de har noen. Ser at mitt kort er levert inn på postkontoret nå.. Endret 15. november 2007 av antiloop Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ah, heldig du ! Netshop.no har fortsatt 24. november.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ah, heldig du ! Netshop.no har fortsatt 24. november.. Ja jeg så en annen postering i en tråd der det var en som hadde kjøpt kort derfra som sa at de hadde noen kort igjen og da var jeg ikke sein med å sende en epost... Men send de en mail du... Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sendte mail nå.. Men det er vel litt tvilsomt at det får inn når ingen andre får det.. :/ Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sendte mail nå.. Men det er vel litt tvilsomt at det får inn når ingen andre får det.. :/ Kan jo hende at de har 1 stk. kort igjen til nettop til deg.. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe, kan da håpe.. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg bestilte et på multicom i går. Var vel eta 26.11. I dag er det eta 02.12. Kan det ikke være at de får inn såpass få at de da har solgt ut de som kommer inn 26.11, så de som bestiller nå får fra 02.12 lasset? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Var noe sånt jeg tenkte også, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå