MBrandt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt Swiftech H20-120 Compact, eller om den i hele tatt har kommet ut? Hvis ikke, når? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Sjekk Prisguiden og noen amerikanske vannkjølingsbutikker (har fått med meg at forumet anbefaler Sidewinder Computers og Petra's Tech Shop) EDIT: BBCode-feil. Endret 30. oktober 2007 av haalo Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk. Har jo sjekket prisguiden, men det står ikke pris eller butikk der. Skal sjekke ut de butikkene! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 http://www.sidewindercomputers.com/swh2licokitr1.html Ikke dårlig pris heller. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, det var en veldig fin pris..! Men hvor mye blir det i tillegg siden de sender det fra USA? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du må betale 25% moms visst du bestiller for mer enn 200 Norske kroner. Bestiller du får f.eks 1000 N.Kr, må du betale 250 kroner mva. når du henter varene på posten, pluss et gebyr posten tar for å fortolle varene for deg. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 De setter ned verdien en del hvis du spør dem. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du skal heller ikke betale amerikansk moms. så blir ikke helt 25% mva. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hmmmm... Spørs om det blir en sånn i julegave til meg selv da! Hihi.. Hvorfor har den ikke kommet til Norge da? For tidlig? Takker og bukker for alle svar. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmmmm... Spørs om det blir en sånn i julegave til meg selv da! Hihi.. Hvorfor har den ikke kommet til Norge da? For tidlig? Takker og bukker for alle svar. Snakket med microplex for en stund siden. De sa de skulle få den in en gang denne månden Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Takk for tipset! Spennende å se hva prisen blir.. Endret 6. november 2007 av MBrandt Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Takk for tipset! Spennende å se hva prisen blir.. Med Microplex sitt prisnivå, så synes jeg ikke det blir spennende i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå