Xeniobus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg får ikke til å slette noen filer på min eksterne hdd. Jeg har lagt til et bilde som viser filene. Når jeg prøver å slette filene/mappen så får jeg følgende feilmelding : "Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk. Har lest litt i de forskjellige postene her på forumet, men klarte ikke å finne en løsning på problemet.. Prøvd å slette de via ms dos. Har også prøvd følgende programmer ; Unlocker, Delete FXP files. Ingen av programmene klarte å slette filene. Noen som vet om noen gode råd? Lenke til kommentar
CronoMan Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg får ikke til å slette noen filer på min eksterne hdd. Jeg har lagt til et bilde som viser filene. Når jeg prøver å slette filene/mappen så får jeg følgende feilmelding : "Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk. Har lest litt i de forskjellige postene her på forumet, men klarte ikke å finne en løsning på problemet.. Prøvd å slette de via ms dos. Har også prøvd følgende programmer ; Unlocker, Delete FXP files. Ingen av programmene klarte å slette filene. Noen som vet om noen gode råd? Ser ut til at filsystemet er korrupt, er det en iPod kanskje? Er mulig den eksterne harddisken din er ødelagt, men du kan prøve å formatere til NTFS istedenfor fat32, da vil du ikke kunne korruptere filsystemet uten at det er noe fysisk feil på harddisken prøv også å kjør en checkdisk (cmd->chkdsk) Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det er en "vanlig ekstern" harddisk. WD 160gb.. Det er bare denne mappen som har problemet. Så jeg har lite lyst å formatere disken..men pga at mappen tar 18gb plass, hadde det vært flot tå fjernet den. HUM, mens jeg skerv her, kjørte jeg checkdisken. Og fikset problemene den fant, og vips. Mappen var borte. Takk for hjelpen Endret 30. oktober 2007 av Typhoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå