Gå til innhold

Feilmelding ved sletting av filer. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke til å slette noen filer på min eksterne hdd.

Jeg har lagt til et bilde som viser filene. Når jeg prøver å slette filene/mappen så får jeg følgende feilmelding :

"Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk.

Har lest litt i de forskjellige postene her på forumet, men klarte ikke å finne en løsning på problemet..

Prøvd å slette de via ms dos. Har også prøvd følgende programmer ; Unlocker, Delete FXP files. Ingen av programmene klarte å slette filene.

Noen som vet om noen gode råd?

post-27062-1193736089_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke til å slette noen filer på min eksterne hdd.

Jeg har lagt til et bilde som viser filene. Når jeg prøver å slette filene/mappen så får jeg følgende feilmelding :

"Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk.

Har lest litt i de forskjellige postene her på forumet, men klarte ikke å finne en løsning på problemet..

Prøvd å slette de via ms dos. Har også prøvd følgende programmer ; Unlocker, Delete FXP files. Ingen av programmene klarte å slette filene.

Noen som vet om noen gode råd?

Ser ut til at filsystemet er korrupt, er det en iPod kanskje? :p

Er mulig den eksterne harddisken din er ødelagt, men du kan prøve å formatere til NTFS istedenfor fat32, da vil du ikke kunne korruptere filsystemet uten at det er noe fysisk feil på harddisken

prøv også å kjør en checkdisk (cmd->chkdsk)

Lenke til kommentar

Det er en "vanlig ekstern" harddisk. WD 160gb.. :)

Det er bare denne mappen som har problemet. Så jeg har lite lyst å formatere disken..men pga at mappen tar 18gb plass, hadde det vært flot tå fjernet den. ;)

HUM, mens jeg skerv her, kjørte jeg checkdisken. Og fikset problemene den fant, og vips. Mappen var borte. :hmm:

Takk for hjelpen ;)

Endret av Typhoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...