Espp Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har en skolepc med vista på. Den har et program som heter Officescan og jeg får ikke fjernet dette. Det stopper meg fra å besøke noen sider på nett og stopper all download. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne det? Har prøvd med et program som lå på "all verdens nyttige gratisprogram", men fikk beskjed om at jeg trengte riktig uninstall code.. Får det ikke bort. Noen som har løst dette på noen måte? ~ Julelys Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 officescan er et antivirus program. ikke noe filter mot nettsider..... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 officescan er et antivirus program. ikke noe filter mot nettsider..... Er klar over det, men tror It-ansvarlige har gjort noe mer med programmet. Det kommer opp en beskjed om at nettstedet er blokkert for sikkerhet eller noe sånt og jeg får ikke til å avinstallere det, noen tips? Bilde: Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 For å avinnstallere officescan klienten trenger du admin passordet for trend, det er vel noe som den it-ansvarlige har, men tviler på at han gir det til deg eller avinnstallerer trend for deg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 For å avinnstallere officescan klienten trenger du admin passordet for trend, det er vel noe som den it-ansvarlige har, men tviler på at han gir det til deg eller avinnstallerer trend for deg. Akkurat Da får jeg spørre dem da. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå