Bebeluv Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 R:FoM var jo gøy en stund det også da Mala.. Selvom du sikkert måtte "pine" deg selv med Sixaxis Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Digger R:FoM.. det er genialt og nesten evigvarende online. Blar det fortsatt frem innimellom, men det skal bli kult med litt forandring. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 OOOO, fy faen! Så utrolig digg grafikk på det siste bildet der! Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ah fy søren, gleder meg som en unge jeg nå! Vet noen hvordan SP Campaignen kommer til å bli? Blir vel som de foregående Cod-spillene, virket i alle fall sånn i pc-demoen. Altså å løpe rundt å gjøre objectives på et kart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Som varer mellom 6-8 timer Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 6-8 timer er heeelt greit.. da hopper ein i gang med MP over XBL etterpå.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 R:FoM var jo gøy en stund det også da Mala.. Selvom du sikkert måtte "pine" deg selv med Sixaxis Ja FOM overasket veldig positivt, men det var dass å spille med sixaxis uten tvil, men kontrollene funker bedre enn det folk skulle ha det til syns eg. Så blei positivt overrasket der også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 jeg la inn nettopp inn bestilling på PS3 versjonen av Call Of duty 4 siden jeg ikke gidder å ha Live til 360 Men viss det skjer att 360 har bedre grafikk og flyter bedre så endrer jeg orderen med engang, tiden vil vise..... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Vill du ikke spille med PS3 gutta Gaz West du kjøpte jo akkurat en PS3 ^^ Den solgte han vel Men COD4 online med PS3 kontrollen....hadde neppe funket for min del. What? Kjøpte ikke han akkurat 40GB versjonen? er det Gaz West som er Dark By Design..?? Hehe, jau. Har skifta namn her Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 ja det er det Og ja han har kjøpt seg en 40 GB. Har han? Visse personer lærer aldri av sine feil haha, sant nok ;P Gledar meg til spel som uncharted, MGS4, ratchet, m.m. Men, er det andre enn meg som opplev problem med forumet her? Akkurat no fungerar ingen funksjonar her i "ny post". Eg får ikkje lov å merka av postar som eg skal sitera i nytt innlegg. Eg får ikkje valt font, feit skrift, smileys m.m. Om 10 minutt fungerar ting normalt igjen - men so plutseleg kræsjar heile driten igjen. Andre som opplev lignande? Byrja etter oppdateringa her på diskusjon.no Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har opplevd det samme. Buggy greier. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 me too...som akkuratt nå...knappane står på engelsk også funker ikkje noko. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Veldig OT, men det var no endelig godt at det ikkje berre var meg som sleit Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ps3 versjonen ser jo faktisk bra ut...spennende og sjå om det flyter ålreit og... Det flyter bra i de ingame filmene jeg har sett i alle fall. Infinity Ward har også sagt at det flyter bra (60fps) på alle platformer. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skjermiser fra menyen: Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 noe nytt om den kommer med rumble funksjon? eller må vente på update . spillet er bestillt, samt dualshock fra japan. Siden spillet er så kort, så muligens en bør vente på kontroller. Ranchet kom med firmware update for rumble, så en lurer på dette spillet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, blir ikke rumble. Kan muligens komme i en patch senere. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Har vi fått høre noe om hvordan COD4 utnytter cell? Går det kun på PPE? Endret 1. november 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 De 3 øverste bildene som Stalking Hawk posta ligner veldig på Battlefield 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå