Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Single player demoen var eksklusiv til PC, 360 gjengen fikk MP BETA. PS3 folket måtte se langt etter noe som helst frem til retail Sånn ca. ligger det ann Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Single player demoen var eksklusiv til PC, 360 gjengen fikk MP BETA. PS3 folket måtte se langt etter noe som helst frem til retail Sånn ca. ligger det ann Jaja, vi PS3 eiere er så vant til det nå at vi merker ikke slikt lenger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 ser rått ut! fet grafikk. Noen som vet om det kommer demo av dette snart? og vist, når?Som Mala seier, PC demo, og x360 multiplayer beta.Det tok ikkje mange minuttane i dette spelet før det var eit sikkert kjøp. Beste onlinespelet på lenge. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Yehaa! Da var COD4 forhåndsbestilt fra AbsoluttSpill.no! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 COD 4 på PC noen? Ventrilo og Mus/tastatur Ser innmari bra ut da, men håper spillet har god SP del Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det tok ikkje mange minuttane i dette spelet før det var eit sikkert kjøp. Beste onlinespelet på lenge. Amen! Klassesystemet her er så genialt, og våpen oppgraderingene, perks+++ ALT hang så jævlig på greip. EDIT: Testet demoen på PC, og eg surret som fy med de ekle tastaturet Er nok blitt litt for vant med FPS på konsoll, alt samlet mellom hendene og vel så det. Endret 30. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Ah fy søren, gleder meg som en unge jeg nå! Vet noen hvordan SP Campaignen kommer til å bli? Endret 30. oktober 2007 av Selvin Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det tok ikkje mange minuttane i dette spelet før det var eit sikkert kjøp. Beste onlinespelet på lenge. Amen! Klassesystemet her er så genialt, og våpen oppgraderingene, perks+++ ALT hang så jævlig på greip. Stemmer. Det passa så ufatteleg bra. Me som går for x360 utgåva får samla oss ein god gjeng, og fyre igong nokon matchar! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vill du ikke spille med PS3 gutta Gaz West du kjøpte jo akkurat en PS3 ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vill du ikke spille med PS3 gutta Gaz West du kjøpte jo akkurat en PS3 ^^ Den solgte han vel Men COD4 online med PS3 kontrollen....hadde neppe funket for min del. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vill du ikke spille med PS3 gutta Gaz West du kjøpte jo akkurat en PS3 ^^ Den solgte han vel Men COD4 online med PS3 kontrollen....hadde neppe funket for min del. aahrg...the nightmare..! helga den 9'ende blir det liv. får sjå te og bestille det snart her og.. nå har den verste halo3 bølga gått over så eg våger og slå på xboxen att.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvorfor i svarte er PS kontrollen så dårlig til det? Skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Er bare en persons mening.. Akkurat som denne personen her foretrekker PS kontrollen og mener da det motsatte. Endret 30. oktober 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ps3 kontrollen duger til formel 1 spill synes eg...det er den bra.. men til fps blir det berre styr...analogane funka ikje til det...dei har avrunda tuppa..fingrane glipp..skulle vore nedhula slik som x360 kontrollen.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vill du ikke spille med PS3 gutta Gaz West du kjøpte jo akkurat en PS3 ^^ Den solgte han vel Men COD4 online med PS3 kontrollen....hadde neppe funket for min del. What? Kjøpte ikke han akkurat 40GB versjonen? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vill du ikke spille med PS3 gutta Gaz West du kjøpte jo akkurat en PS3 ^^ Den solgte han vel Men COD4 online med PS3 kontrollen....hadde neppe funket for min del. What? Kjøpte ikke han akkurat 40GB versjonen? er det Gaz West som er Dark By Design..?? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ja det er det Og ja han har kjøpt seg en 40 GB. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ja det er det Og ja han har kjøpt seg en 40 GB. Har han? Visse personer lærer aldri av sine feil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Feil? Huh! Uncharted/Rachet er ikke mye feil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Feil? Huh! Uncharted/Rachet er ikke mye feil Nei, det blir nok det største rette som har skjedd PS3 for min del Hadde ikkje fått med meg at DBD hadde skaffet seg 40GB, så det beklager eg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå