Holmgr3N Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Lurer på åssen denne er, er det noe å statse på? Brukes til musikk. btw. w/o subwoofer. http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...product=bwdm309 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 sikkert snacksy de,gå til hi fi klubben sjappe og spør om du kan test høre dem Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ta en tur til HIFI klubben og hør på den, eneste måte å finne ut om du liker den. Personlig ville jeg sett på gulvstående modeller fra dali, 6006 f.eks. Ser for meg at den har bedre oppløsning i mellomtonen. Hvis du vil ha en gulvstående høytaler til under 5000 altså. B&W er et dyrt merke. Har forøvrig B&W DM602 S3 selv, og er strålende fornøyd med den. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hvis du har penger kjøp heller 603 S3, er veldig fornøyd med mine 603 S2 Nydelig diskant og mellomtone. Kjøp en litt kraftig forsterker som spiller rent og du får garantert bra lyd! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har ikke råd til noe dyrere.. Må ha en receiver siden av dette også.. så prisen kommer opp i en 7-8 tusen spenn. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du har ikke vurdert brukte høyttalere da? På lydogbilde.no og audio.no er det stor aktivitet i bruktmarkedet, hvis jeg ikke husker feil. Du får som oftest et år gamle høyttalere som fortsatt er som nye helt nede i halv pris. Der kan du gjøre kupp. Mvh Øyvind Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er vel ikke fare for at noen av høytalerne er litt defekt av for høyt volum når man kjøper brukt? :-? Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har ikke hatt noen problemer med det, men det lønner seg helt klart å høre på høyttalerne før kjøp. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe noe usett. Lykke til! Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå