Mr. Ikke her mer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heisann.. Dette kabinettet falt jeg pladask for, og lurte på om noen av dere vet hvor jeg muligens kan skaffe noe som hvertfall ligner: http://dingz.no/php/art.php?id=494330 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Du skal ikke se bortifra at "kabinettet" du linker til, er rundt 2 meter høyt, 1 meter breit, 3 meter langt og veier rundt 500kg. Edit: Så jeg ville prøvd å kanskje lage det i miniformat selv. Endret 30. oktober 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hehe, høres ikke akkurat ut som et standard desktop kabinett det der nei Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Se for deg en cola automat,da har du størrelsen. Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Oops.. Det tenkte jeg ikke på altså.. hehe Det var bare så lite og tøft på bildet.. Men tusen takk for svar hvertfall. Er det veldig vanskelig å lage noe slikt som det der i miniformat tror dere? Noen som har erfaring med å lage kabinetter selv kanskje? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du kan lage det av tre slik at det ser ganske likt ut, og pusse det godt før du lakkerer det evt. kan du forme det i glassfiber + tre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Beklager OP, men hele tråden bør nomineres til gullkorn Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Lyver veldig det bildet. Fant et av rett kabinett,en cola automat blir jo liten vedsiden av dette Endret 30. oktober 2007 av taz Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Pøh, alle vet jo at vi asiater er mye mindre enn vanlige folk. det kabinettet er jo bare 0,75m x 0.5x1.5m stort! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ganske greit vel. Man kan ha datarommet inne i PC-en sin. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lyver veldig det bildet.Fant et av rett kabinett,en cola automat blir jo liten vedsiden av dette Det jeg sa at det var 1 meter breit, 2 meter høyt og 3 meter langt! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 lol... kan lage en bil simulator eller whatso ever inne i det kabinettet XD Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kan se for meg at du lager en miniversjon av kabinettet med pleksi og aluminiumsplater. Nå er ikke akkurat jeg den med mest erfaring innenfor dette området, men om du har tid og penger kunne det jo bli et interresant prosjekt! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Om noen er handy med epoxy kan de jo ta utgangspunkt i Asus sine barebones (tror det het noe med "Terminator" i gamle dager), klistre på netting på fronten og moddelere noe lignende. Det vil bli relativt likt, men litt trangere. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Lyver veldig det bildet.Fant et av rett kabinett,en cola automat blir jo liten vedsiden av dette Det jeg sa at det var 1 meter breit, 2 meter høyt og 3 meter langt! Får ihvertfall god kjøling, og god plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå