Skogslik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Funker Gothic 2 i Vista? tenkt og begynne og spille igjenn Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Funker Gothic 2 i Vista? tenkt og begynne og spille igjenn http://forum.jowood.com/showthread.php?p=2068534 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det funker nok om du bare velger å kjøre spillet i kompabilitetsmodus med WinXP. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Var bare og instalere det og det funker fint, trenger ikkje noe xp compitable greier Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Får det ikke installert i Vista 64bit engang. Får bare denne meldingen når jeg skal begynne å installere: 'insufficient memory' Noen som har vært borti dette? Finnes det noen løsning? Har søkt litt på Google men ikke funnet noen løsning Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Prøv som jeg beskrev lenger opp, å starte det i WinXP-kompabilitetsmodus. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Prøv som jeg beskrev lenger opp, å starte det i WinXP-kompabilitetsmodus. Har prøvd alt det der. Funker ikke. Men jeg er så heldig stillet at jeg har en sekundær PC med Windows XP. Men hadde jo vært greit å funnet en løsning for Vista 64 bit også. Siden både Gothic 1 og Gothic 3 funker helt fint her. Endret 27. desember 2007 av OcMax Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Får ikke installert i vista 32bit, "invalid access to memory location" og "insufficient memory". Hyggelig. Skal få en venn til å installere på hans PC og kopiere det over, kanskje det funker. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det funka. Får dog kun spilt i 1400x1050 (?), 1600x1050 er ei støttet. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ja det virkermen det er et sant hellvette og installere så kjør setup filen på Platen før du går og legger deg. Så når du våkner kan du gå på do og spise frokost og dusje og se to tre timer på TV så kanskje kan du begynne å installere det. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja det virkermen det er et sant hellvette og installere så kjør setup filen på Platen før du går og legger deg.Så når du våkner kan du gå på do og spise frokost og dusje og se to tre timer på TV så kanskje kan du begynne å installere det. Kan du definere akkurat det du sa der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå