Gå til innhold

Hva har dere erfart av å henge på internett/forum?

Olsenhower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-At det faktisk finnes mange greie folk der!

-At de som hevder at de er smarte, ofte er dem som er arrogante, ikke har sans for humor eller ignorante. Nå snakker jeg bare om folk som flamer, gjør opprør etc.

-Noen er faktisk aktive på forums fordi de vil ha det gøy, ikke fordi de vil bevise at de er best og flame.

-Trolls kan være ganske morsomme :)

Lenke til kommentar
Har oppdaget at uansett hvor dum jeg er når det gjelder noe så er det ALLTID noen andre som har mindre peil
Jeg har vel nesten lært akkurat det samme som deg, unntatt én ting: Det er ALLTID noen som har mer peil.

Rettelse: Det er alltid en japaner som er flinkere enn deg.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
At det er mye syke mennesker og at det er ingen grense for hva folk kan gjøre for så å legge det ut på nettet.

Og vi kan takke japanerne for minst 80% av det mest syke på internett. Though er det for det meste "hvite" som driver med kjønnslemlestelse på seg selv og den slags. Har til nå ikke sett at mennesker av asiatisk, afrikansk eller arabisk opprinnelse gjør dette. Men nå leter jeg ikke akkurat etter slike videoer heller. ^^

Har også lært at karakterskalaer på spill (PC, konsoll etc) går fra 5 til 10, og ikke 1 til 10 slik man gjerne skulle tro.

Lenke til kommentar

Man kan faktisk lære veldig mye fakta og sånt om alt mulig rart. Finnes jo utallige dokumentarer på youtube og pirate bay. Når jeg lurer på noe, uansett hva det er, så trykker jeg meg inn på Wikipedia og sjekker. Er ikke bare kødd på nettet, faktisk.

Ellers har jeg lært at Japanere er sære. :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Slettet+981287349
Mye artige mennesker samlet på en plass

Å diskutere en hver ting mellom himmel og jord er daglig kost

Lett for å bli avhengig

Ikke alt som skrives er fakta!

Er blitt mer nerd etter at jeg meldte meg inn her :)

Mye det han skrev stemmer nok her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...