Hillbill Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som har tips til noen bra programmer som legger litt nyttig systeminfo på enten oppgavelinja eller semi-transparent oppå bagrunnen? Med systeminfo tenker jeg på ting som CPU-load, CPU-temp, minnebruk m.m Har KDE :-) Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vil anbefale conky til deg Hillbill, som er muligens det letteste overvåkningsprogrammet. conky ligger i pakkebehandleren og du finner masse informasjon og hvordan det kan tilpasses her: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2...ghlight=conkyrc Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har tips til noen bra programmer som legger litt nyttig systeminfo på enten oppgavelinja eller semi-transparent oppå bagrunnen? Med systeminfo tenker jeg på ting som CPU-load, CPU-temp, minnebruk m.m Har KDE :-) Gdesklets er fint til dette. Eller så har du jo de innebygde funksjonene der du får cpu/minne/diskog nettverk i små grafer på linja. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Vil anbefale eMeSeNe. En MSN klient som er mye mindre resurskrevende enn aMSN. Er helt frelst nå siden jeg absolutt ikke likte Pidgin. Finnes det foresten noe Program for Gnome som kan tilsvare Quantra Plus?? Holder mest på med PHP og CSS. Endret 8. april 2008 av sn3ipen Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bluefish er en grei editor. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Syns Gedit er best! Enkleste er ofte det beste. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gedit med Darkmate colorscheme = <3 Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg bumper denne tråden, da det sikkert er mange som er ny med Linux som kan ha nytte av det som står her! Jeg vet jeg alltid vender tilbake til denne tråden etter reinstalls Mange flinke folk som har skrevet her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå