Gjest Gutt19 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei ja, må bare gi uttrykk for den smerten man får i pungen etter at man har ligget oppå ei jente og klint. Det jeg mener er at du ligger og koser med ei jente uten å ha sex, buksene er på, og så får du stå og da kommer ballene i klem og det gjør vondt i flere timer etterpå. Er det mange som har det slik? Finnes det noen tips for å unngå dette? Smerten kommer som regel etterpå. Det er selvsagt verdt det, men fy så vondt det gjør! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har ikke merket meg dette? Du koser forlite gutt! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Wow. Jeg viste ikke at dette var en diagnose Kjenner til dette ja, det er ikke noe godt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Damn! Aldri merket noe til det! Vonde baller er det verste Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Oh, ja . Jeg kødda me noen jenter i helga, åsså kasta jeg en ball i veggen, så kom den i retur, å rett i balla . Satan så de ledde xD Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Oh, ja . Jeg kødda me noen jenter i helga, åsså kasta jeg en ball i veggen, så kom den i retur, å rett i balla . Satan så de ledde xD Lol eid =D Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Oh, ja . Jeg kødda me noen jenter i helga, åsså kasta jeg en ball i veggen, så kom den i retur, å rett i balla . Satan så de ledde xD Du trenger skils Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du e kje den første så seie d Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det gjør satan så vondt, men er vel bare en måte å bli kvitt på det på Blue balls er vel ikke det samme som å få en ball i pungen? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har ikke merket meg dette? Du koser forlite gutt! Er vell heller det at han koste for mye og ble stimulert for mye uten å få orgasme.. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er ikke det at jeg aldri har sex, men det er ikke alltid det passer, eller som nå hvor jeg nettopp er blitt sammen med ei jente, men vi har ikke hatt sex ennå. Det var utrolig greit å vite hva dette var for noe. Det føles omtrent som om noen har gitt deg en knyttneve i pungen. Smerten begynner ikke brått, men varer kanskje en time eller to. Jeg trodde først det var fordi når kuken blir stiv så pressa den på ballene i buksa, men det var altså ikke tilfelle. Det værste er jo at jeg lærer aldri, gidder ikke slutte å kose Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, kjenner til det her ja. Er vel heller penisroten det gjør vondt i men (?). Eneste som hjelper er å slippe ut dampen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har ikke merket meg dette? Du koser forlite gutt! Er vell heller det at han koste for mye og ble stimulert for mye uten å få orgasme.. ^^ Kanskje..Han vil vell tåle mer hvis han blir vandt til kosinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg