John Keats Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Signerte denne jeg Eneste grunnen til at jeg ikke bruker Linux til vanlig er dårlig støtte av spill. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Samme her, Smeagoldfish. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt bruker Windows er på grunn av at spillselskapene ikke gidder å støtte Linux. Jeg håper at med nok interesse fra Linux-brukere rundt dette og med OpenGL 2 og 3, så vil dette endre seg! Lenke til kommentar
halkal Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) at jeg fikk world of warcraft til å fungere med wine , men når jeg startet opp wow etter siste patchen så fikk jeg opp en "termination of subscription/account" (husker ikke ordrett hva som stod der) , men var en text som gikk ut på at det ikke var lov til å kjøre wow i et annet miljø enn det var tenkt og at man ikke skulle bruke hacks osv.. Så jeg trykket selvfølgelig ikke accept på den, fordi det da kanskje? betyr at kontoen min vil bli ban'a for evig tid, så jeg trykket decline, turte ikke og gå videre der. Det fungerte før uten at jeg fikk denne meldingen opp. Mulig det kan fungere smertefritt i cedega, det har jeg ikke prøvd ennå. Endret 2. november 2007 av halkal Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det har vert store diskusjoner rundt det der halkal. Flere påstår å ha blitt banna etter å ha brukt en windows spill emulator. Bare sjekk det offisielle wow forumet og søk etter cedega / winoe / linux + banned. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Blizzard samarbeider med Transgaming, slik at hvis du bruker Cedega og får kontoen stengt på grunn av det, vil den bli åpnet igjen om du sier fra. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Using Linux won’t get you banned. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 190 signaturer i skrivende stund. Det var ikke så uuutrolig mye å skryte av akkurat. Håper det tar seg opp etter hvert. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Burde vært en som tar for seg spill generelt Ikke bare wow Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Spill generelt blir for ... generelt rett og slett. Det finnes jo allerede masse spill til Linux, så man må gå direkte mot de spillselskapene som i dag ignorerer Linux, og Blizzard er en av disse. Videre kan man selvsagt rette seg mot EA og andre, men for min del er Blizzard og WoW det viktigste, da Windows-kravet der er den eneste grunnen til at jeg fortsatt kjører Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå