BluAlex Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har en Intellimouse Explorer USB, og her om dagen bestemte den seg for å slutte Jeg mener bestemt at det er et brudd på kabelen da dette er et kjent problem med denne typen mus:( Er det mulig å få kjøpt deler til denne musen? Evt. Webshop eller butikk i Oslo som har delene? Tviler på at det bare er å kjøre på med lodding........ Noen som har opplevd samme problemet og har evt. en løsning? Ligger ann til kjøp av ny dersom dette ikke løser seg. Heldigvis har jeg en backup-mus mvh, Stig Snorre Gartland Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hvis dette er et kjent problem, så kanskje det er en garantisak? Lenke til kommentar
BluAlex Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Du har kanskje rett i det. Men jeg er dessverre kommet litt for langt med å "reparere" problemet. Feig den som ikke prøver vet du :wink: Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 En verdig innstilling Dessverre vet jeg ikke om noen selger reservedeler til denne musen, men ta en telefon/mail-runde til MS Norge eller webshopper... Lenke til kommentar
BluAlex Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Jepp, det skal jeg gjøre. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå