Gloms Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hu jeg kjøpte bilen av (mazda 323F) hadde kjørt mye inni ting og ødelagt fangerene mye. Det jeg lurer på er om det er lett å skifte disse? eller må jeg sende den til noen for å få gjort det? Og er det noe sted hvor jeg kan se på forskjellige fangere til bilen, for å få en oversikt over pris... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå kjører jeg 323 BG, bare så det er sagt, men uansett; Fangerne er festa, så vidt jeg kan se, med plasklips og noen skruer. Skulle ikke by på mye jobb å få de gamle av og nye på, gitt at du har alle deler du trenger. Fangere kan du kjøpe hos Mazda, men det er de svindyre. Flere tusen må påregnes. Evt. kan du besøke hugger´n eller veng.no. Der er det nok muligheter for å få tak i nye deler uten å måtte oppgi matbudskjettet for to måneder fremover. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Leita etter frontfanger til en sånn for noen mnd siden og det var ikke lett. Ingen på noen høggere og får ikke tak i uorginalt. Hos mazda er dem svindyre som sagt.... lykke til! Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 hva med de som har styla bilen og satt på nye fangere som ser anderledes ut? hvor har de fått tak i det? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Mange forskjellige sider der, Mazdafun, Streetdesign osv. Sjekk Mazda OGN-forumet, se om du finner noen som selger. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sjekk hos BS Bildeler! De har litt snacks til bilen din.... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sist jeg var hos knoksen var det fult av 323-er der. (: Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Sist jeg var hos knoksen var det fult av 323-er der. (: knoksen? hvor og hvem er det? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sist jeg var hos knoksen var det fult av 323-er der. (: knoksen? hvor og hvem er det? Bilopphugger'n. Og EvenT; var det vanlig 323 BG du fant deler til så passer ikke de på 323F. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var 323F, både den gamle "Ferrarien", og den nyere litt rundere utgaven. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 hvillken høgger er det snakk om? en i oslo? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var 323F, både den gamle "Ferrarien", og den nyere litt rundere utgaven. Da er det nok gode odds for at det passer ja. Hvis du er i Oslo-området er det større sjangs for å finne delene du trenger, er nok mer 323F'er på hugger'n der enn f.eks her i Oppland. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var på Knoks på Forus, på Sandnes jeg så dem. Var innom i håp om åfinne noe Golf-sacks. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var på Knoks på Forus, på Sandnes jeg så dem. Var innom i håp om å finne noe Golf-snacks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå