eladmir Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) hvordan kan man komme over til denne platformen og inn i den hulen der, dette er noe jeg alltid har lurt på men aldri klart å komme til. hullet lar seg sprenge opp og det er markert som et rom på kartet. noen som vet ? burde kanskje legges til at dette rommet er i gonans slått, dvs rett før du møter han i pyramiden, rett etter brua med flere kanoner som skyter mot deg. Endret 31. oktober 2007 av eladmir Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gå 1 etasje opp og dropp 1 etasje ned gjennom gulvet rett over den plattformen. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Virkelig? Jeg har alltid lagt en bombe, og stått på kanten slik at eksplosjonen kastet meg over. Er vel bare feer man får uansett. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er nok bare feer ja, måtte le litt av tittelen på tråden Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er nok bare feer ja, måtte le litt av tittelen på tråden Hehe samme her. Ærlig feil, men paste blir noe helt annet enn past Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Er nok bare feer ja, måtte le litt av tittelen på tråden Hehe samme her. Ærlig feil, men paste blir noe helt annet enn past tusen takk for svar da ja skrev det ganske sent på natta, hadde akurat spilt igjenom zelda på 6 timer. og kom forbi dette blir alltid litt frustrert, så overskriften ble så som så Lenke til kommentar
WD- Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 min metode har alltid vært å stille seg så langt nedenfor de to blokkene som mulig, også springe opp i dem, slik at man deiser i blokkene og spretter over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis det er det tempelet jeg tror det er så syns jeg å huske at jeg gikk inn i et mørkt rom via en dør langt til venstre i rommet du er i nå, kom meg utpå der på den måten. Kan tenkes jeg husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå