Propofol Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har bodd for meg selv en god stund, og til nå har mengden vaskepulver som fylles i kammeret på vaskemaskinen bare blitt tatt på øyemål. Kapoww! ..sa det, og jeg fant ut at det kan være greit for tekstilene, økonomien og nattesøvnen om jeg faktisk doserer rett for en gang skyld. Overdosering ødelegger jo klær, og det vil faktisk gi utslag på banankassa i lengden. Hva er rett dosering? Hvor mye pulver skal jeg bruke? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 kapowww av får mye guffe?høres rart ut.. prøvd å se på pakka? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 kapowww av får mye guffe?høres rart ut..prøvd å se på pakka? Omo Colour står det.. Er det på baksiden jeg skal se? Klart jeg har sett på pakka, men det står ikke. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Anbefalt dosering står både på såpepakka og i maskinens bruksanvisning. I de fleste butikker kan du få måleskje for å gjøre det enklere å dosere riktig. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kjøp sånne tabletter, så trenger du ikke tenke på det. Alternativt skaff en sånn måleskje som Mr D sier, og bruk de målene som står på baksiden av boksen. Hvis du bruker flytende vaskemiddel, bruk den hette-doseringen som står på baksiden av flasken. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Kjøp sånne tabletter, så trenger du ikke tenke på det. Dette er bare idiotisk å si. Tabletter er tilpasset et visst antall kg. En annen ting er at det står ikke på pakken hvor mange kg en tablett er beregnet på. Helt latterlig. Et produkt for dumme brukere? Så hvor mange tabletter kommer an på: - vannhardhet - skittenhet - antall kg. tøy Kan faktisk komme opp i 4 tabletter ut fra det som står på eska. Anbefalt dosering står både på såpepakka og i maskinens bruksanvisning. Det står null og nix på Omo-produktene i forhold til antall kilo. Og det som måtte stå i bruksanvisninga er misvisende, for det finnes forskjellige typer vaskepuler fra forskjellige produsenter med variabel styrke. Endret 1. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå