Gå til innhold

Åpen bestillling på ny pc, noe jeg burde endre?

Anbefalte innlegg

Tiden var kommet for en oppgradering av pc-en, og jeg kom fram til følgende oppsett:

Kabinett: Antec Nine Hundred sort miditower, Vindu i sidepanelet (Uten Stømforsyning)

Psu: Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 4xSATA, SLI, WxHxL

Hovedkort: Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

Cpu: Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Minne: Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 ,Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P

Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM

Skjermkort: Gainward GeForce 8800GT 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 256bit

Lydkort: Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile PCI, Retail

Er det noen deler her som ikke passer sammen, eller kanskje noe som burde byttes ut med noe bedre? Budsjettet er litt stramt, så dette blir akkurat innen for smertegrensen for hva lommeboken min kan tåle nå. Ville satt pris på kommentarer. (Pc-en skal ikke overklokkes).

Endret av markjordbær
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du skal ta en runde i tenkeboksen om du virkelig trenger lydkortet. Det som er onboard er faktisk veldig bra. Med mindre du er HiFi entusiast ;)

Ellers ville jeg kanskje ha lagt til et par kr og fått meg 620W fra Corsair, kanskje litt mer fremtidsrettet?

Støtter 650 brikkesettet 1333mhz FSB?

Lenke til kommentar
Synes du skal ta en runde i tenkeboksen om du virkelig trenger lydkortet. Det som er onboard er faktisk veldig bra. Med mindre du er HiFi entusiast ;)

Ellers ville jeg kanskje ha lagt til et par kr og fått meg 620W fra Corsair, kanskje litt mer fremtidsrettet?

Støtter 650 brikkesettet 1333mhz FSB?

Takker, tar en liten tur i tenkeboksen, jeg. Og venter med lydkortet inntil videre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...