Rafael Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Vel... Fikk vel tilsendt noen varer fra microplex, etter et par mnd fant jeg ut at de brukte eldgamle, fettløse cheese doodles. Spiste dem, og det smakte godt. Har ikke mer å si enn at de sender med mat til de som glemmer å spise, synes det er omtenksomt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg fikk ikke Cheese Doodles nå sist, men sånne små bølgeformede dingser. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Tenker de har sluttet med doodles'ene fordi det var så mange som spiste dem... ;-) Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 AHAHAHHA :DD jeg sa det til en kamerat på kødd, som jafsa i seg å påstod det smakte godt!! hadde da ingen anelse at det stemte ;D Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!! Har faktisk smakt på dem, og di smaker ikke så ille..... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 foretrekker å stikke hånda litt dypere jeg... ned til the candy det er sykt å spise isopor... Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Anonyme Microplex-Ostepop-Spiseres Forening :/ Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det er ikke cheese doodles, men det er noe annet (var en annen tråd om dette) Har også hørt rykter om at de brukes som grisemat, og om at noen typer er giftige, men det er ikke cheese doodle selv om de smaker, lukter og ser ut som det (har lurt mange personer med dette) Lenke til kommentar
thoering Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Giftige? Jeg som tømte ostepopen som vannblokken min var pakket i, i en bolle og serverte familien en lørdagskveld... De vandrer da jorden ennå Lenke til kommentar
slettet Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 kjøpte pc frå komplett for non år siden, og rundt den var det masse sånne spisbare ting. tømte det oppi ein (tom) søppelsekk; fyllte den halvt opp. ivertfall: har spis det opp, og er da fremdeles i live. smakte godt gjorde det og. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 mange som ikkje har sett snop-hyllene på butikken?? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 mange som ikkje har sett snop-hyllene på butikken?? fins det? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 fikk det jeg og de var litt tørre men de gikk ned med noen liter saft! Lenke til kommentar
goose Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det er ikke chhez doodles eller hva det skrives men det er gamle oste popp. (ikke doodles) i utlandet så for du kjøpt oste popi sånne vanlige poser som selges på gata! Så det er snaks, men som har gått ut på dato... Støttsiker og produsenten av oste pop trenger ikke å bekymre seg om kast at gamle varer når data butikker står i kø for å få tak i det! hehe Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kan ikke være giftig, Har helt i meg noen slike jeg og, dama spiste de på et lan, skjønte ikke hvorfor så mange lo Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Synes jeg leste en plass at disse "ostepoppene" var laget av mais faktisk... iaffal var de laget av noe organisk..... Det hvite bølgeformede er iaffal isopor og det tror jeg det er mindre lurt og spise... åja, jeg har smakt på "ostepoppen" Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 fikk sån snacks, hva det nå enn er, fra clas ohlson en gang. måtte selfølgelig smake, og det gikk ned på høykant. smaken var vel noe tam.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå