MoreCore Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Endret 30. oktober 2007 av MoreCore Lenke til kommentar
MoreCore Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 HVA? 32 veiws og ingen som har noe å si..? ikke kom å fortell meg at dette ikke er interessant for noen av dere. det er dritmange bra band og det er driiiitbillig! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ah, er den festivalen igjen. Virkelig en ta-fatt festival med bare dritt. Min mening. Andre gjør det de vil, og vil de dra på festivalen så versigod. Lenke til kommentar
MoreCore Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ah, er den festivalen igjen. Virkelig en ta-fatt festival med bare dritt. har du vært på Festivalen? og bare dritt? :o Det er jo sykt bra line-up i år Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ah, er den festivalen igjen. Virkelig en ta-fatt festival med bare dritt. har du vært på Festivalen? og bare dritt? :o Det er jo sykt bra line-up i år Ja jeg har vært der. Er det virkelig så kult syns du? Da hadde jeg heller gått på en Aqua konsert altså... Lenke til kommentar
MoreCore Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ah, er den festivalen igjen. Virkelig en ta-fatt festival med bare dritt. har du vært på Festivalen? og bare dritt? :o Det er jo sykt bra line-up i år Ja jeg har vært der. Er det virkelig så kult syns du? Da hadde jeg heller gått på en Aqua konsert altså... Hvilket år var du der a? I år er det sykt mange bra band som kommer. Og det er tross alt en fritidsklubb som arrangerer hele greia ved hjelp av kakelotterier og frivillige så kan ikke forvente all verdens heller. Men jeg syns det funker utrolig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå