Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, som tittelen sier, jeg lurer på om det er mulig å slette profilen min? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvis du vil slette brukeren din, er nok det lureste å sende en PM til en av administratorene. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvis du vil slette brukeren din, er nok det lureste å sende en PM til en av administratorene. Ok takk, skal forsøke det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 De kan ikke slette den, men de kan banne deg i X antall år Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvorfor vil du det? Føler at forumet tar opp for mye av tiden min, hvis jeg ikke har noe profil, har jeg heller ingen unnskyldning til å logge meg her hele tiden og diskutere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hvis du sender en PM til en moderator eller en admin kan de banne brukeren din. Jeg har selv benyttet meg av dette i forbindelse med sertifiseringstid på et kurs jeg gikk på. Om en moderator gir deg ban så tror jeg det blir skrevet i warnlogen din (har bare noe å si om ombestemmer deg da ) men ikke om en admin fikser dette Jeg foreslår at du ber om ban i en begrenset periode først f.eks. en måned Endret 30. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Om du vil ha brukeren din deaktivert (brukeren vil bli bannet og innlegg/profil vil ikke bli fjernet), sender du en mail til [email protected]. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eller bare en mod gjøre det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eller bare en mod gjøre det eller poster store mengder goatse da forsvinner du fra forumet med ett smell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eller bare en mod gjøre det eller poster store mengder goatse da forsvinner du fra forumet med ett smell Da får man i tillegg gleden av å vite at man har skade små barn for resten av livet Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Eller bare en mod gjøre det Jeg leste en tråd der Ueland henviste til å sende mail til [email protected], så da skriver jeg det samme. Endret 30. oktober 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da får man i tillegg gleden av å vite at man har skade små barn for resten av livet Great minds think alike Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dere er alle syke. Til spørsmålet, vi sletter ikke profiler. Det vi derimot kan gjøre, er å utestenge der herfra i en tidsperiode du selv bestemmer, på den måten vil du ikke kunne komme inn her i den tidsperioden, men du kan når som helst sende en mail til forumstyret og på den måten få tilgang igjen. Forøvrig flyttes tråden til Tilbakemeldinger, da det er det rette stedet for diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg