Underpants Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei! =D På forumet ligger det nå tråden for tørre vitser og tråden for sykt dårlige vitser. Derfor savner jeg de gode. Her skal det postes gode vitser så ikke kom med vitser som hører hjemme i trådenen nevnt over. Her er en av mine: Blondine, Fantomet og Supermann Utenfor et hus sto en dum blondine, en intelligent blondine, Fantomet og Superman. Inne i huset sto en sekk full med gullmynter. En av de nevnte gikk inn. Hvem? . Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den dumme blondinen, de andre er bare fantasifigurer Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 INSTANT FAIL! Hva er det du klager over da? Synes den var bra, jeg. Men dessverre må jeg si at vi faktisk har en sånn tråd fra før av. Friskt gode vitser Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 INSTANT FAIL! Hva er det du klager over da? Synes den var bra, jeg. Men dessverre må jeg si at vi faktisk har en sånn tråd fra før av. Friskt gode vitser Sant så sant. Trenger ikke bestandig lage nye tråder bare de gamle blir litt inaktive. Til tross for at den er litt over 3 måneder gammel synes jeg vi kan bruke den gamle tråden. For å unngå forvirring stenger jeg den nye. Bruk følgende tråd for å poste gode vitser: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668495 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg