Gå til innhold

Finne ordrenummer Flexi-data

Anbefalte innlegg

Hei!

For folk fra Bergen som brukte denne fantastiske butikken!

Jeg holder på å reklamere på et produkt jeg kjøpte hos Flexi-Data. Norek har vært svært behjelpelig, og nå trenger jeg ordrenummer på en gammel ordre.

Det jeg lurer på er om noen som har litt mer orden i kviteringer enn meg kan sjekke hvilket system de hadde på ordrenummer i forhold til mailbekreftelsen de sendte ut.

Så vidt jeg har skjønt er de første 8 tallene i referansenummeret dato man kjøpte ordren på. (ddmmyyyy), da lurer jeg på om de siste 7 sifferene er ordrenummeret. Er det vanskeligere enn dette får jeg bare lete neste gang jeg er hjemme i Bergen..

På forhånd takk. Regner med Flexi hadde mange kunder som er aktiv her inne. Problemet er om noen har kvitteringer. De hadde jo alt på system, og det var aldri noe problem i den butikken der..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket noen av mine bestillinger hos Flexi-data.

De første 8 siffer er som du skriver bestillingsdato. De 6 neste er bestillingstidspunkt (hhmmss).

Vet ikke hvordan siste siffer blir laget.

Følgende er kopiert fra en bestillingsbekreftelse:

Din ordre har referansenummer: 071120060929441

Du kan følge ordren videre på:

http://www.flexi-data.no/f.asp?action=kund...071120060929441

Bestillingen ble foretatt på vår nettside www.flexi-data.no fra datamaskin med IP xxx

klokken 9:29:44 AM den 11/7/2006.

Lenke til kommentar

Jeg har også bare mailen tilgjengelig nå. Derfor lurte jeg på om det var noen sammenheng i forhold til ordrenummeret som står på kvitteringen.

Må få kontakt med bobestyrer, helst før januar. (Da er varen 2 år gammel, og det vil by på problemer med reklamasjonen).

Noen som har mail adressen, eller vet hvor jeg kan finne denne? Den står ikke på siden i registeret.

Registeret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...