Prusk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei! For folk fra Bergen som brukte denne fantastiske butikken! Jeg holder på å reklamere på et produkt jeg kjøpte hos Flexi-Data. Norek har vært svært behjelpelig, og nå trenger jeg ordrenummer på en gammel ordre. Det jeg lurer på er om noen som har litt mer orden i kviteringer enn meg kan sjekke hvilket system de hadde på ordrenummer i forhold til mailbekreftelsen de sendte ut. Så vidt jeg har skjønt er de første 8 tallene i referansenummeret dato man kjøpte ordren på. (ddmmyyyy), da lurer jeg på om de siste 7 sifferene er ordrenummeret. Er det vanskeligere enn dette får jeg bare lete neste gang jeg er hjemme i Bergen.. På forhånd takk. Regner med Flexi hadde mange kunder som er aktiv her inne. Problemet er om noen har kvitteringer. De hadde jo alt på system, og det var aldri noe problem i den butikken der.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er sikker på at jeg har noen kvitteringer liggende hjemme. Dessverre er jeg ikke hjemme før lørdag neste uke, så... Hvis du ikke får napp innen den tid får du sende meg en PM Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Foreløpig ser det tyst ut her, så det er mulig jeg må sende deg en PM.. Lenke til kommentar
wn Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sjekket noen av mine bestillinger hos Flexi-data. De første 8 siffer er som du skriver bestillingsdato. De 6 neste er bestillingstidspunkt (hhmmss). Vet ikke hvordan siste siffer blir laget. Følgende er kopiert fra en bestillingsbekreftelse: Din ordre har referansenummer: 071120060929441 Du kan følge ordren videre på: http://www.flexi-data.no/f.asp?action=kund...071120060929441 Bestillingen ble foretatt på vår nettside www.flexi-data.no fra datamaskin med IP xxx klokken 9:29:44 AM den 11/7/2006. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har også bare mailen tilgjengelig nå. Derfor lurte jeg på om det var noen sammenheng i forhold til ordrenummeret som står på kvitteringen. Må få kontakt med bobestyrer, helst før januar. (Da er varen 2 år gammel, og det vil by på problemer med reklamasjonen). Noen som har mail adressen, eller vet hvor jeg kan finne denne? Den står ikke på siden i registeret. Registeret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå