Coffey Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Skjedde det samme med HalfLife og, hvis jeg f.eks ser opp, og så fort ned, så blafrer lyset, det blir lysere og mørkere. Er utrolig irriterende, virker som jeg mister liv hele tiden. Anyone? Endret 30. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Mener du at lyset "henger igjen"? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nei, eller, er ikke sikker. Det er mer at lyset forandrer seg fra når jeg ser opp på himmelen, til jeg ser ned i bakken. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje det er HDR? Prøv å skru det av og se om det fortsetter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje det er HDR? Prøv å skru det av og se om det fortsetter. Har prøvd. Ingen forskjell. Kan det være driverene? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv å laste ned noen drivere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå