Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjører pc-en på VGA til projektoren. Bruker Xboxen for det meste så har helt glemt at jeg kan kjøpe en DVI til HDMI-kabel. Blir vel et lite kvalitetstap fra DVI-(I/D?) til HDMI, og så spørs det om projektoren gir noe særlig bilde enn på VGA. Skal brukes til en HD-film og litt slikt en gang i blant bare. Noen som har noen erfaringer angående dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Prøver meg på en liten bump jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikkje prøvd med Xbox, men har sjølv ein PT-AE700 og merkar ikkje forskjell på DVI og VGA. Har ikkje prøvd det side ved side, men synest ikkje VGA var merkbart dårlegare enn DVI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Er PC jeg snakker om nå. Bruker komponent fra Xbox-en. Men du mener HDMI, ikke sant? edit: selvfølgelig Endret 18. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 DVI og HDMI er samme sak/signal, kun forskjellig sokkel og plugg. Eg har ein 7,5m DVI -> HDMI-kabel og ein kamerat har ein 10m VGA, begge delar fungerer flott. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har en toskjermsløsning på jobb, men fikk problemer med skjermkortet, så jeg måtte sette inn et med DVI og VGA (ikke dobbel DVI med andre ord). Så jeg sitter med en skjerm med DVI, og den andre med VGA. Man ser ganske godt forksjell på bildekvaliteten mellom disse to, så den VGA-skjermen blir ganske ekkel å se på i forskjell til DVI. Men hvis man ikke sitter med VGA og DVI side ved side og studerer det, eller hvis man skal vise andre ting enn bare tekst, så funker VGA helt fint. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Eg har ikkje prøvd på ein monitor, som Steina har, kun projektor (AE-700). Ser stort sett film på den, der merkar eg iallefall ingenting. Endret 20. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå