Gå til innhold

Er hd oppløsning så viktig?

Jo Are

Anbefalte innlegg

saa har noen nokra ideer om hvilket merke generelt, eventuelt modell, som er 'best' for ps3? det mest innlysende er jo bravia serien som jeg har hort er uovertruffen. men vet ogsaa at samsung og saerlig sharp har blitt rost opp i skyene. begynner aa bli 'hd klar' selv her naa og er derfor intr. i feedback. paa forhaand takk

edit:naa tenker jeg nr.1 pri gaming, deretter hd film... oppskalering av sd sendinger/stoy redusering sjiter jeg i

edit2:wow,forum er fullt av folk med hdtv'er(se bilde av konsoll traaden) rart ingen svarer?

Endret av kaare_willoch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel sony og samsung bruker samme LCD panel, så begge de er veldig gode.

Er ganske fornøyd med min Samsung.

Gjør de? Samsungs M86/M87 er i alle fall alltid anbefalt over f.eks. Bravia W2000. Alle klager på at Braviaene har en del clouding i bildet, men det er jo rart om det bare er de som har det, dersom de benytter samme LCD-paneler.

Lenke til kommentar
saa har noen nokra ideer om hvilket merke generelt, eventuelt modell, som er 'best' for ps3?

Trur Sony er leiande, med Samsung ikkje langt unna. Det var i alle fall det eg kom fram til når eg kjøpte meg HDTV for om lag eit år sidan. Då endte eg opp med ein KDL-40V2000. Ein kollega som kjøpte for eit par veker sidan, valgte òg Bravia (W-serien, full HD, rundt 13000), etter ein del undersøkelsar på nettet.

Trur eg ville ha sett på kva TVar frå Sony og Samsung som er i riktig prisklasse og har spesifikasjonane du er ute etter, og deretter søkt etter omtalar.

Kay

Lenke til kommentar

takk for innspill! maa si at m87 frister, 11k for 40'', bravian koster 21k!,maa knerte noen høner for aa faa det til :S. skjonner ikke at m87 er best med DEN prisforskjellen, trodde pris~kvalitet? ser dog at kontrastnivaaet er dobbelt saa mye paa bravien, dette for meg til aa stusse litt (Geofrank?). er veldig opptatt av aa ha det best mulige.

Lenke til kommentar

def spar litt til å kjøpe en 37+ hd tv. HD er et must, kjøper du en ny 42 tomemr uten HD kan du like så godt spare penga. 32 er vel greit hvis du skal ha den på sove rommet, men skal du ha til stue hvor du sitter over 2 meter fra tv, vil jeg si 37+ er det eneste du ikke kommer til å angre på.

Før jeg kjøpte HD tv leste jeg mye forskjellige poster om hvor mye forskjell det var, jeg tok det sånn nja sikkert litt bedre. Fy faen jeg fikk sjokk når jeg boota ps3 på HD tven, en helt annen verden jo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...