kaare_willoch Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) saa har noen nokra ideer om hvilket merke generelt, eventuelt modell, som er 'best' for ps3? det mest innlysende er jo bravia serien som jeg har hort er uovertruffen. men vet ogsaa at samsung og saerlig sharp har blitt rost opp i skyene. begynner aa bli 'hd klar' selv her naa og er derfor intr. i feedback. paa forhaand takk edit:naa tenker jeg nr.1 pri gaming, deretter hd film... oppskalering av sd sendinger/stoy redusering sjiter jeg i edit2:wow,forum er fullt av folk med hdtv'er(se bilde av konsoll traaden) rart ingen svarer? Endret 30. oktober 2007 av kaare_willoch Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vel sony og samsung bruker samme LCD panel, så begge de er veldig gode. Er ganske fornøyd med min Samsung. Lenke til kommentar
kaare_willoch Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ok, fant en side som forklarer HD-opplosning ganske greit. tenker den vil passe godt inn her. http://ps3.absolute-playstation.com/playst...-hdtv-guide.htm Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vel sony og samsung bruker samme LCD panel, så begge de er veldig gode. Er ganske fornøyd med min Samsung. Gjør de? Samsungs M86/M87 er i alle fall alltid anbefalt over f.eks. Bravia W2000. Alle klager på at Braviaene har en del clouding i bildet, men det er jo rart om det bare er de som har det, dersom de benytter samme LCD-paneler. Lenke til kommentar
kaare_willoch Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 sikkert motorikken bak panelet som gjor uttelingen da vett.. uansett, er det ingen med litt teknisk innsikt/godt oye/jobb i tv-butikk som kan fortelle meg hva som er 'best' akkurat naa paa det norske markedet i henhold til pris/ytelse? Du hadde i saa fall spart meg for en del googling ;> Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 saa har noen nokra ideer om hvilket merke generelt, eventuelt modell, som er 'best' for ps3? Trur Sony er leiande, med Samsung ikkje langt unna. Det var i alle fall det eg kom fram til når eg kjøpte meg HDTV for om lag eit år sidan. Då endte eg opp med ein KDL-40V2000. Ein kollega som kjøpte for eit par veker sidan, valgte òg Bravia (W-serien, full HD, rundt 13000), etter ein del undersøkelsar på nettet. Trur eg ville ha sett på kva TVar frå Sony og Samsung som er i riktig prisklasse og har spesifikasjonane du er ute etter, og deretter søkt etter omtalar. Kay Lenke til kommentar
kaare_willoch Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 takk for innspill! maa si at m87 frister, 11k for 40'', bravian koster 21k!,maa knerte noen høner for aa faa det til :S. skjonner ikke at m87 er best med DEN prisforskjellen, trodde pris~kvalitet? ser dog at kontrastnivaaet er dobbelt saa mye paa bravien, dette for meg til aa stusse litt (Geofrank?). er veldig opptatt av aa ha det best mulige. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 40W2000 kostar 12-13 tusen, ikkje 21. lenke Kay Lenke til kommentar
kaare_willoch Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) pent, ok hvilken er best? m87 eller denne? blir nok tv snart ja edit: men liker ikke tonen av 'clouding i bildet'. er det bedre aa vente paa nyere modeller? noen? Endret 30. oktober 2007 av kaare_willoch Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sidan du tydlegvis er for lat til å søke sjølv: Tråd på AVForum Kort samanlikning på ei britisk HDTV-side Ser på tråden på AVForum at eit anna alternativ er nemnt, 40D3000E. Kay Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 På den annen side støtter jo HPT-4280 720p .. og skal også klare å nedskalere 1080i ref spec? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er knallfornøyd med min Tatung 32" til fire høvdinger ... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 På den annen side støtter jo HPT-4280 720p .. og skal også klare å nedskalere 1080i ref spec? Hvis det er min tv du snakker om støtter den ikke 720p, men den støtter 480p som da ikke er HD Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 def spar litt til å kjøpe en 37+ hd tv. HD er et must, kjøper du en ny 42 tomemr uten HD kan du like så godt spare penga. 32 er vel greit hvis du skal ha den på sove rommet, men skal du ha til stue hvor du sitter over 2 meter fra tv, vil jeg si 37+ er det eneste du ikke kommer til å angre på. Før jeg kjøpte HD tv leste jeg mye forskjellige poster om hvor mye forskjell det var, jeg tok det sånn nja sikkert litt bedre. Fy faen jeg fikk sjokk når jeg boota ps3 på HD tven, en helt annen verden jo! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Je dere har vell rett får vel gå for 32" med HD da. Takk for svar Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er knallfornøyd med min Tatung 32" til fire høvdinger ... Jeg og! Knallbra panel i denne skjermen, faktisk bedre enn forenldrene mine sin LG 32'' til 14k. (litt over 1 år gammel) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 På den annen side støtter jo HPT-4280 720p .. og skal også klare å nedskalere 1080i ref spec? Hvis det er min tv du snakker om støtter den ikke 720p, men den støtter 480p som da ikke er HD Ok, da misforsto jeg vel - trodde du hadde HPT-4280 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå