mortenmann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei, husker å ha kommet over en side som solgte "guider" eller hjelpebøker til hver enkelt bilmodell. Noen som kan hjelpe meg med å huske navnet på disse, evt. linke til siden? Mvh Mortenmann Lenke til kommentar
mortenmann Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Takk for svar, men ikke helt det jeg var ute etter. Det er en engelskspråklig side som produserer "bil-bøker" basert på hver enkelt modell, med guide og tips til forskjellige operasjoner o.l. Hjelp noen? Det gjelder en slags serie, altså ikke en bilbokforhandler som selger alle slags bil-bøker, men et fortak e.l. som produserer slike guider i en og samme serie, bare at hver bilmodell har sin egen bok/guide. Endret 29. oktober 2007 av mortenmann Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er nok Haynes-manualene du er på jakt etter, min venn Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å huske navnet på disse Er det Haynes du tenker på? Ikke sikker på hvor man får kjøpt disse. Edit: Treg igjen. Endret 29. oktober 2007 av Rikky Lenke til kommentar
mortenmann Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Haynes er riktig det. Takk for den! Lenke til kommentar
kallis Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 de selges på biltema. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har en selv. Veldig grei når man er usikker på en ting. Lenke til kommentar
O_K Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det Haynes du tenker på? Ikke sikker på hvor man får kjøpt disse. Edit: Treg igjen. Prøv http://www.amazon.co.uk, der fant jeg min bok (Citroen Xsara), og den kostet nesten ikke noe. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Diverse Haynes bøker selges her ! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Haynesbøker selges også på Automobilia.no, slik PerB nevnte, samt BilXtra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå