Skribenten_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 HP dv6060ea's skjerm tok kvelden i går. den er helt svart. alt annet ser ut til å funke, siden jeg hører vista starter opp osv osv. men skjermen forblir død. alt jeg hører med en gang jeg skrur på dataen er 3 pip. 1 lang etterfulgt av 2 korte. jeg har prøvd det meste, fjrenre batteri, brukt s video, ekstern skjerm..men ingeting funker. er det noen som vet noe? Lenke til kommentar
mlek Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har du sjekka med Google hva 1 lang og 2 korte pip betyr? Sjekk at ram brikkene sitter ordentlig, dvs ta dem ut og sett dem inn igjen. Ellers kan det var skjermkort som er ødelagt:( Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 1 long, 2 short beeps Display adapter problem Bios beep koder Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 "Display adapter problem (MDA, CGA)" høres ikke bra ut?! har den rett og slett tatt kvelden for godt? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hei, om garantien din er utgått, så er jeg gjerne intr. i å kjøpe PC-en for en billig peng.. Vet ikke om jeg vil klare å fikse den, hehe.. men jeg er så nysgjerrig på slike ting Avanserte puslespill! Men om du har garanti, send den inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå