knockertommy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Jeg kjøpte en Compal Hel80I i februar 2007. Jeg har ikke spilt på den noe særlig før jeg i de siste dagen har spilt Portal. Det urovekkende er hvor varm CPU(ene) blir. Er noe galt med kjølingen til maskinen. 5 minutt etter spilling er temp. nede i ca 54-55 grader cel. Jeg kjører dynamic swithing i NHC uten at jeg har endret noen andre innstillinger. Håper noen kan hjelpe. På forhånd takk. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Har viftene alt blitt tette av støv? Hvordan går viftene? Kjenner du varmen utenpå maskina? Endret 29. oktober 2007 av zonko Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Vifta går for full pedal under spillingen. Jeg kan ikke se noe støv heller når jeg snur på maskinen. + Er det nødvendig å kanskje fjerne dekselet å se etter? Ja jeg kjenner jo at det er varmt der hvor jeg har håndflaten(venstre hånd) Endret 29. oktober 2007 av knockertommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå