Flax Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Grunnen til at svartruss er så hatet er vel kanskje pga russ er et fenomen som kommer fra vidergående og som ble feiret etter 3 års endt utdannelse, ikke 2! Det faktumet at svartruss ikke er 18 trekker jo ikke akkurat opp, ingen biler, ingen russepartys på byen og ingen kongeparken/tryvann. Jeg gikk elektrofag i fjor, går noe som heter Dataelektrinikk nå, nå er jeg 17, blir 18 i 2009 å da skal jeg gå noe som heter Dataelektronikerfaget... så jeg kommer til å bli svartruss når jeg er 18, så jeg er ikke enig med deg!!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Blir rødruss i 2011, går media i Drammen, noe som jeg skal fortsette med de neste årene mine Alle på skolen min blir faktisk rød Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 i år så vil de som er svart russ ha gått like lenge på skole som de som er rød russ, ergo null forskjeld Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Lurer på en ting: Skulle egentlig bestilt russeklær på russ.no istedenfor på russesiden.no, men kan jeg fortsatt angre bestilling? Fristen på billig grunnpakke hos russ.no (russeservice) går ut i morgen. Kan jeg fortsatt endre bestilling selv om jeg i utgangspunktet har bestilt på russesiden.no (dog uten å ha betalt noe) ? Trenger hjlep fra det dyktige forumfolket Endret 25. september 2008 av Ituca Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Du kan endre på størrelser og sånt helt frem til januar eller noe, også kan du endre på russekortet helt til 14. nov. oh, missforsto kanskje. men siden du ikke har betalt noe, kan det ikke være noe problem med å avbestille. De sender ikke ut pakkene før etter jul, lenge etter jul også Endret 25. september 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 i år så vil de som er svart russ ha gått like lenge på skole som de som er rød russ,ergo null forskjeld Hva snakker du om? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Går vg2 Data og Elektronikk. Blir svartruss 2009 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Går 2IDA, så blir rødruss i 2010. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Altså, mer presist fra sprøsmålet mitt ovenfor: Hvordan kan man avbestille grunnpakken fra russesiden.no? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Var rødruss i 2007, musikklinja. Lenke til kommentar
Luna89 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Jeg skal være rødruss jeg, skulle egentlig være russ i fjor men så søkte jeg omvalg så jeg er i år siden det er siste året på vgs for meg. Endret 27. september 2008 av Luna89 Lenke til kommentar
enuyid Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det ikke slik at man selv kan velge hvilken farge man vil være da? Uavhengig av hvilken linje man går? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er dessverre sånn det har blitt. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg går allmenn, men har mest lyst til å bli svart-russ.. mye kulere! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det som er dritt med å være svartruss er at enkelte folk hater deg. Veit om folk som har fått juling bare av den grunn. Selv var jeg blåruss, med rød lue De hadde ikke flere blå igjen. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Går VG3, men kommer antakelig til å være den eneste som ikke gidder å delta på russefeiringa. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Går 2ST nå, altså allmenn, og er russ 2010. Litt dritt at de man kjenner på yrkesfaglige-linjene som er på samme alder ikke er russ samme året, med mindre de tar påbygg. Har jeg oppfattet riktig? De er svartruss nå etter 2. klasse right? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Var blåruss i 04 etter at jeg ble ferdig på IKT, og så ble jeg rødruss i 07 etter påbygg. Sistnevnte russetid var best Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Svart-russ er bare noen tapere som trur de er russ. Carl Helt enig! Og det kommer fra en svart-russ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nja, svartruss er kule nok de. De aller fleste av mine beste venner har vært svartruss, de aller fleste av mine "venner" som mobba og utnytta meg og slikt opp gjennom alle år, var rødruss. Selv om jeg likte den russetida da jeg var rødruss best, så likte jeg absolutt ikke all rødrussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå