Gå til innhold

Hvilken russ skal du bli / har vært ? + mer

Negil^

Anbefalte innlegg

Grunnen til at svartruss er så hatet er vel kanskje pga russ er et fenomen som kommer fra vidergående og som ble feiret etter 3 års endt utdannelse, ikke 2!

Det faktumet at svartruss ikke er 18 trekker jo ikke akkurat opp, ingen biler, ingen russepartys på byen og ingen kongeparken/tryvann.

Jeg gikk elektrofag i fjor, går noe som heter Dataelektrinikk nå, nå er jeg 17, blir 18 i 2009 å da skal jeg gå noe som heter Dataelektronikerfaget... så jeg kommer til å bli svartruss når jeg er 18, så jeg er ikke enig med deg!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Lurer på en ting: Skulle egentlig bestilt russeklær på russ.no istedenfor på russesiden.no, men kan jeg fortsatt angre bestilling? Fristen på billig grunnpakke hos russ.no (russeservice) går ut i morgen. Kan jeg fortsatt endre bestilling selv om jeg i utgangspunktet har bestilt på russesiden.no (dog uten å ha betalt noe) ?

Trenger hjlep fra det dyktige forumfolket :)

Endret av Ituca
Lenke til kommentar

Du kan endre på størrelser og sånt helt frem til januar eller noe, også kan du endre på russekortet helt til 14. nov.

oh, missforsto kanskje. men siden du ikke har betalt noe, kan det ikke være noe problem med å avbestille. De sender ikke ut pakkene før etter jul, lenge etter jul også

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Nja, svartruss er kule nok de.

De aller fleste av mine beste venner har vært svartruss, de aller fleste av mine "venner" som mobba og utnytta meg og slikt opp gjennom alle år, var rødruss.

Selv om jeg likte den russetida da jeg var rødruss best, så likte jeg absolutt ikke all rødrussen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...