Wazzabazza Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har lenge lett etter en tråd som har med dette å gjøre.. Har vel noe av det samme i seg som den der "Hvordan ser pc-kroken din ut"-saken. Men hovedpoenget er vell at du kan jo vise fram din casemod her da Enten den er stor eller liten, stygg eller bare helt sinnsyk. Har du lenge letet etter en god mulighet til å brife med din casemod kan dette være noe for deg. Det hadde vel kanskje vært best, og jeg tror hardware.no-folket blir gladest hvis du gir en link til bildene istedetfor å poste dem rett ut i forumet Men uansett så kan jo dette bli noe artig utav også da Har ikke noen bilder av min casemod, men det er ikke mer en et kald-katodelys på innsiden av front-døra på mitt Chieftech Dragon Alu Miditower Silver. Litt kul da Enjoy 8) Oh, and by the way, mens jeg enda skriver. Hvordan får man fram den smileyen som pirker en annen smiley på kinnet med en pinne (Austin Powers Style. Yeah Baby Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hadde ikke denne tråden passet bedre i Casemods seksjonen? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hadde ikke denne tråden passet bedre i Casemods seksjonen? Flink bisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg