Mr. Fiskum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei. Jeg har spillt alle Total War spillene uten Kingdoms, jeg har som regel blitt lei etter et par uker men de ukene har vært herlige. Så derfor spør jeg dere, skal jeg gidde å kjøpe Kingdoms? Btw, hvordan er det å spille multiplayer i forhold til Medieval 2? Jeg ble ganske så lei av å dette ut fra online slag, og kan man være på lag mot boter på lan? - Fiskum Lenke til kommentar
koronag Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 For meg er Kingdoms dobbelt så gøy som Medieval 2. Jeg har 50-60 timer allerede (i følge Xfire), og det er gøy som pokker. PS: Send folk til Midt-østen, jeg sliter. Lenke til kommentar
olus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kingdoms er bedre. Mye mer variert. Syns dette er vanskligere og. Ville kjøpt det var jeg deg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det tar i vert fall 4 ganger så lang tid før du går lei Endret 30. oktober 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Høres bra ut. Noen som gidder å komme med kommentar fra multiplayer online/local Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Høres bra ut.Noen som gidder å komme med kommentar fra multiplayer online/local Har ikke testet det pga for dårlig PC, men tror du ikke går så fort lei det. Det er ganske så forskjellige land og units fra hver kampanje. F.eks Teutonic: Mongols-Norway Americas: Spain-Aztecs Da blir det stor forskjell på unitsa. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok Funker det å spille mot boter på lan? Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Faen, da dreit jeg meg ut Kjøpte bare 2 jeg og ikke Kingdoms:( Lenke til kommentar
olus Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Faen, da dreit jeg meg utKjøpte bare 2 jeg og ikke Kingdoms:( Må jo ha MTW2 innstalert , for å kunne spille kingdoms. Spill litt og lær spillet godt før du kjøper Kingdoms Lenke til kommentar
Eat_cold_steel Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Selv spillt alle Total War spillene og jeg har ikke noe negativt og si om dem. Kingdoms er kjempe gøy! Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei! Kan man spille 2 player campaign på Kingdoms expansion? Leste det en plass, men har ikke sett det på andre plasser hehe Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 ja men du må vente på tur (annen hver gang) og slag mot hverandre blir auto-resolve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå