Bister Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hei:) Det trådløse nettet på min bærbare PC er så fryktelig ustabilt, plutselig så hopper det ut av nettverket, er snakk om en Zepto Znote 6625WD, noen her som har hatt samme problem eller som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har vell egentlig samme problem her...men det gleder på madamen sin bærbar...på min pc er nettverket støtt som e fjell...men grunnen til det er at jeg sender med ndraft og maskinen til dama støtter ikke det, kun vanlig 54 mbit og da blir det litt krøll....er d alla samme tilfellet hos deg kanskje? zeptoen støter jo 108mbit(ndraft) men kanskje ikke trådløs routeren din gjør det? bare et forslag.... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Mange ganger jeg detter ut av et nettverk en kompis har laget på skolen, som vi bare spiller cs på og slikt. vet ikke åssen det fungerer da men, mener det er 54 mbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå