Plecto Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg i alle fall plages ofte med at jeg blir lei etter en stund på fest. Blir sliten og får lyst til å dra hjem, merker at ikke rusen sitter likegodt lenger (selv om jeg har drukket en god del). Er det noen tips om hvordan opprettholde formen hele natten? Drikke mer kanskje? Holde en jevn promille eller er det andre ting som fungerer? Annet enn dop da kanskje For hvis jeg er edru kan jeg fint sitte på et utsted lenge, prate med folk og høre musikk uten at jeg får noen lyst til å dra hjem, hvis jeg da ikke blir veldig trøtt. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Prøv å hold deg på en passelig høy promille. Når du har drukket en stund, vet du hvor mye du tåler. Min erfaring er at jeg har det morsomst når jeg er akkurat på grensen mellom full og nesten edru. Da er jeg i kjempegodt humør (hvis jeg er med rette folkene vel å merke), er jeg på fest her i Tromsø med nesten bare tromsøværinger, skal det lite til for at jeg skal bli forbannet. Er så jævlig mange som røyker hasj og annet dritt her, og det jeg takler ikke dop. Men er jeg med folk fra hjemplassen min, har jeg det så jævlig morsomt at jeg skulle ønske natten varte helt til neste natt edit: Pass også på å få i deg litt mat dersom du ikke har spist tidligere. Det er heller ikke en god idè å dra på fest hvis man har sovet lite, da klarer man sjelden å holde seg våken og være i godt humør til morgenen. Endret 29. oktober 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Spise før fest og drikke under festen kan nok hjelpe en del i alle fall Men så det er ingen som har noen ide om hvordan feste med en forholdsvis høy promille hele natta? Forutsatt at omstendigheten er OK da. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Drikk øl. All I've got to say. Gå å drikk øl med et jevnt tempo, så holder du deg i god form hele kvelden. Begynner du å blande inn sprit og shotter havner man fort på gal siden av grensen. Hvor fort du skal drikke hver øl må du finne ut selv, er veldig mye prøving og feiling der. Og det er forsåvidt også veldig variabelt, siden det kan variere sinnsykt på hva du har spist Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 om du begynner å bli edru er det vell bare å ta en shot, vente 15min, fortsatt edru, ta en til osv..... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 om du begynner å bli edru er det vell bare å ta en shot, vente 15min, fortsatt edru, ta en til osv.....Joda, det er jo selvfølgelig mulig. Men det diggere å sippe på øl hele tiden enn å måtte ta seg en shot om å om igjen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sove lenge på dagen, være opplagt før du starter å drikke, så holde en god å jevn flyt på drikkinga.. jeg pleier å drikke meg godfull på vors.. og så holder det ved like på byen ved å kjøpe 3-4 øl der.. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har vært på fest et utall ganger, men skal prøve rådene jeg har fått Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg sovner etter 2 øl hvis det ikke er noe liv, haha Har fått spritlisens så skal prøve med litt høyere ruuuus. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå