ferik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vil gjerne høre hva dere mener om dette bildet her, jeg synes gjerne det skal bli cropet litt, men jeg klarer ikke helt å bli enig med meg selv hvor jeg skal klippe... håper dere har noen meninger Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Synes det var litt dumt at hele bilde ditt var ufokusert, hadde du fokusert på selve gutten her, tror jeg du ville fått til et mye mer idyllisk og fint bilde... Endret 29. oktober 2007 av Wollan Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Likte bildet svært godt! får likom følelsen av å ligge å sløve på stranda. Likte ideen godt og også utførerelsen. Men, synest bakgrunnen (sjøen) var litt i lysaste laget, men det er berre pirk. Godt jobba! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Enig med turnipkongen. Fint utført. Om man lar øynene bli litt sløve mens man ser på det, kommer man skikkelig inn i det. Jeg hadde dog likt å se resultatet om du hadde fokusert på gutten Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg regner med at du ønsker det uskarpt Jeg ville kuttet litt i nedkanten, slik at du får vekk den mørke flekken. Og så tatt vekk litt på høyre side. Jeg har tillatt meg å klå litt i PS: Tom Edit: fikset tyrkleifer Endret 29. oktober 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
ferik Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Enig med turnipkongen. Fint utført. Om man lar øynene bli litt sløve mens man ser på det, kommer man skikkelig inn i det. Jeg hadde dog likt å se resultatet om du hadde fokusert på gutten smile.gif Ja, jeg burde vel også prøvd å tatt et bilde der gutten er i fokus. tenkte ikke akkurat på det der og da Likte den kuttinga du gjorde tomsi42. jeg klarte ikke helt selv å bli enig om hvordan jeg skulle kutte bildet EDIT: feil quote Endret 30. oktober 2007 av ferik Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 flott bilde, det er ikke alltid ting trenger å være helt i fokus for å være bra. bildet hadde muligens vært tjent med at gutten var enda mer ute av fokus, mens vannet kunne vært mer i fokus. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Altfor blurry for min smak. Var nesten litt ubehagelig å se på. Ville prøvd med litt mindre bildebehandling, det var et fint motiv. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Altfor blurry for min smak. Var nesten litt ubehagelig å se på. Ville prøvd med litt mindre bildebehandling, det var et fint motiv. Ingen bildebehandling her i gården nei Men hvis det er noen som har forslag til forbedring så vil jeg gjerne høre... Endret 30. oktober 2007 av ferik Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 flott bilde, det er ikke alltid ting trenger å være helt i fokus for å være bra. bildet hadde muligens vært tjent med at gutten var enda mer ute av fokus, mens vannet kunne vært mer i fokus. Kunne ikke vært mer uenig. Ville ført på litt ekstra blur i ettertid, eller gjort det under selge eksponeringen. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Syns det var veldig genialt med det uskarpe preget i bildet... Blir veldig drømme aktig! Likte det meget godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå