ggfl_empire Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei. Går det an og instalere og boote xp fra en minnebrikke? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vil ikke tro at du kan installere Windows XP fra en USB-stick, men det er fullt mulig å bruke Bart PE Builder for å lage en "Live-USB" versjon av Windows slik at du kan kjøre Windows fra selve USB-sticken. Se forøvrig denne guiden fra Tom's Hardware. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 det skal gå an, prøver selv å finne ut hvordan Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det finnes noen artikler: http://www.google.com/search?hl=en&q=i...amp;btnG=Search Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tenker du på minnebrikke som i RAM eller minnepenn? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tenker du på minnebrikke som i RAM eller minnepenn? Han mener sikkert minnepinne. Alle skjønner at det ikke går an å innstallere XP fra en RAM-brikke på hovedkortet, alle prosesser i maskinen swapper jo info til og fra RAM hele tiden - også under en innstallasjon av OS. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vel tenkte han mente å installere på RAM og det går ann... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) rammen tenger strøm for å huske det som står skrevet på dem...vist jeg ikke tar helt feil DVS at visst du lagrer noe i rammen, og du tar den ut, eller tar av strømmen så plopp er det forsvunnet Endret 31. oktober 2007 av Cheese_king Lenke til kommentar
ggfl_empire Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Da kjøper jeg en minnebrikke og prøver... klarte med et uhell og rive hele cdrommen ut av den bærbare fustrasjon og irritasjon hehe Kan gi svar på om det funker eller ikke siden mangen vil vite det. så på den bærbare att det går an og boote fra usb.... Lenke til kommentar
ggfl_empire Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Fobannet... Når jeg setter inn den usb-brikken med XP isoen på, og velger boot fra usb, såbegynner den og lyse osv, så kommer det opp "Instalasjonen fortsetter..............." Så fortsetter den, så kommer det opp en melding "Filer nødvendig" Filen "asms på CD-ROM for windows XP Professional er nødvendig skriv inn banen for filen og trykk OK" Hva kan jeg skrive der? Når cdrommen virka, så søkte jeg meg fram på cd etter den filen, skreiv inn addressen trykka ok, men ingenting sjedde... nå får jeg det samme med usb... Går det ann og begynne formaten fra begynnelsen av? Har dere noen triks? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hadde også problemer i den duren..dvs at den ikke fant alle filene...kom fram til at biosen var fucka, siden jeg byttet hoved kort så funket det. ta ut hdd og put den inn i vennen din sin maskin så installere du den. også flytter du den tilbake=P Lenke til kommentar
ggfl_empire Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 litt gammel bærbar dette. men jeg har fått et tips om Denne så bruker jeg bare en ekstern cd spiller. men er det noen av dere så vet dette? går det ann og bare koble en usb kabel mellom den stasjonære og den bærbare og instalere fra cdrommen i den stasjonere? med et program elns? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hadde også problemer i den duren..dvs at den ikke fant alle filene...kom fram til at biosen var fucka, siden jeg byttet hoved kort så funket det. ta ut hdd og put den inn i vennen din sin maskin så installere du den. også flytter du den tilbake=P Ja det er en veldig god ide dersom kompisen har tilnærmet lik hardware, men ellers så er sjansen for suksess heller lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå