Raul07 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Pro evolution soccer 2008 er spillet, Spilte online før i dag. Sku har 5 seiere på rad, når eg hadde fire så begynte eg en kamp ledet 4-0 etter 80 min. Så plutselig så stakk motstanderen. Eg kommer ut og tror eg har 5 på rad plutselig tapte eg kampen som han stakk. Når eg går på 20 siste kamper så har eg tapt en og det ar den første kampen eg spilte. Når eg går på profilen så har eg tapt 2. Hva i helvete skjer her?? Pluss sku hatt en achievement til. Skoret på Frispark men ingen achievement der heller. Dette er et møkkaspill, dem må kommer med update og det veldig fort. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, når en achievement ikke popper opp er det like før jeg slår en spiker gjennom Xboxen Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hahaha, dette spillet er helt håpløst. Eg kommer ikke til å spille mer Online på det før update. Når man taper kamper man vinner så begynner det å lukte juks lang vei. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 kan vel ikke akkurat si at det er samme greia med FIFA 2008 men det er jævla irriterende at folk bare trykker quit game eller slår av xboxen mellom 80-90 min om de ligger under så får jeg ikke den kampen med på statistikken. 100 kamper online vunnet er en achievement som jeg skal greie om jeg orker da med alle quitterne som er der ute i verden... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 uff hater sånne suppehuer som quitter i sportsspill, heldigvis så har jeg en såpass stor liste men friends som ikke quitter selv om de taper. Bare adde meg de som vill ha en seriøs spiller men kan ta litt tid siden boxen er i tyskland. GT er det samme som nicket. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 kan vel ikke akkurat si at det er samme greia med FIFA 2008 men det er jævla irriterende at folk bare trykker quit game eller slår av xboxen mellom 80-90 min om de ligger under så får jeg ikke den kampen med på statistikken. Trodde EA-spill var slik at den som stikker fra en kamp for et tap, mens den som blir får en seier. Er i alle fall sånn på FN3, Madden og NFL, mener jeg. Def Jam Icon også, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 100 Kamper vunnet achievement på fifa får man ikke før man har vunnet mellom 105-110 kamper, bare så dere vet det. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 100 kamper vunnet achi. greia må ikke det være kamper som er ranked? Man kan vel ikke vinne 100 i player. Når det gjelder det frispark målet ditt, gikk den rett inn? Tror ikke den kan være innom noen spillere ( inkludert keeper ). jeg scorte ( med c. ronaldo) og fikk achievementen Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja, når en achievement ikke popper opp er det like før jeg slår en spiker gjennom Xboxen Hahaha :!: Men synes seriøst det er et rimelig nedsnødd system om man bare kan quitte og så teller kampen for tap for den som står igjen. Det kan jo brukes til å bare lage faen for andre da. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) På PES6 så får den som quitter tap. Så er vel sikkert en liten feil fra Konami's side. Online delen har jo ikke vært som den skal hittil. "Dette er et møkkaspill" - Makan til surving. Endret 30. oktober 2007 av Nordz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå