toanvanle Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvordan installere jeg wow i linus (ubuntu) j Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvordan installere jeg wow i linus (ubuntu) j wine wowsetupfila.exe i terminalen Lenke til kommentar
strykejern Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvordan installere jeg wow i linus (ubuntu) j wine wowsetupfila.exe i terminalen Og hvis du ikke vet det, så må du installere wine før det. Kjør dette i terminalen for å installere wine: sudo apt-get install wine Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 https://help.ubuntu.com/community/WorldofWarcraft Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det heter linux (GNU/Linux for viktigper) Linus er faren til Linux (linux er kjernen) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det heter linux (GNU/Linux for viktigper)Linus er faren til Linux (linux er kjernen) Linux er bygget på UNIX systemed, dermed navnet "Linus + Unix = Linux". Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tja Linux er uansett ikke lik Linux Uansett ka du plusser på. Linux het egentlig Freax. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det heter linux (GNU/Linux for viktigper)Linus er faren til Linux (linux er kjernen) Linux er bygget på UNIX systemed, dermed navnet "Linus + Unix = Linux". For svarte! linux er skrevet fra grunnen av men bygger på unix filosofien og skal ligne på unix. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du forklarte det bedre enn meg roberth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå