Roberto Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du er ikke trendy om du bare går med strikk; du skal helst gå med pysjamasbukse og strikk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skjønner ikke at folk mener strikk er homsete o.l. Jeg går med strikk selv, mest fordi jeg går med Lacoste sko som er av type "sporty", viss jeg ikke bruker strikk ser det så "slapt" ut. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva med å kjøpe bukser som er smale? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Men det gir jo en "sporty" look :!: Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Skjønner ikke at folk mener strikk er homsete o.l. Jeg går med strikk selv, mest fordi jeg går med Lacoste sko som er av type "sporty", viss jeg ikke bruker strikk ser det så "slapt" ut. Folk flest mener ikke det er homsete, folk flest mener det ser lettere evneveikt ut Og hvorfor ikke bare kjøpe smale bukser, som Robbiedeluxe skriver. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Og hvorfor ikke bare kjøpe smale bukser, som Robbiedeluxe skriver. Fordi man må følge moten. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mote å mote, hva med en dag jeg har lyst å bruke buksen til et par skatesko elr no sånt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da er det kanskje ikke så greit viss man har stramme bukser, ser ut som skoa er bigfootdeluxe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da bruker du en annen bukse enn en av dine nyinnkjøpte slimfit-bukser. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Oioi, for en konklusjon. Vi kan ikke bruke sko til slim-fit Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det var bebeluv som ikke ville bruke slimfit til skatesko, så ja, det er konklusjonen. Endret 4. november 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det var bebeluv som ikke ville bruke slimfit til skatesko, så ja, det er konklusjonen. Nå har jeg ikke likt dette stripp-på-buksa fenomenet siden starten av, men det er mange på skolen min og i nærområdet som bruker det sammen med skatesko. Personlig synes jeg ikke det passer til noe Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bruker kun strikk på joggebukser som ikke har strikk i benet, dette fordi jeg trener turn/tricking og hater å tråkke på buksa og drive å dra den opp hele tiden. Men synes det ser så dumt ut når folk bretter opp olabuksa for så å bruke strikk, ankelene ser så tynne ut og det ser utrolig dumt ut. Synes jeg. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ahhh skal si vi ler godt på skolen min når Idrettslinja går forbi Mekken Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Husk at de ler sannsynligvis like mye av dere Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Husk at de ler sannsynligvis like mye av dere Nei egentlig ikke, de ser bare ned i bakken og går videre. Har seg sånn at om du mobber en mobber du alle Siden alle er så "forskjellige" i kles stilen Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det tar helt av når noen har gigantiske ullsokker som de stapper buksa neddi, og da snakker vi tjukke ullsokker som går 20-30cm oppover leggen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det tar helt av når noen har gigantiske ullsokker som de stapper buksa neddi, og da snakker vi tjukke ullsokker som går 20-30cm oppover leggen. idd. Det var rett og slett fælt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha ser ofte folk med buksa i sokkene. Hvite gamle tennissokker Ofte de samme som går med rosa bjørn borg boxer, hårbånd, store solbriller og pastellfarga vhals.. Men nå tar jeg vel mange under samme kam.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå