Gå til innhold

Strikk rundt bukseben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er litt rart at strikk har blitt kategorisert som homsete to ganger allerede, bruker homofile strikk på bena?

 

Er vel et dårlig motefenomen som alt for mange har hengt seg på.

Nei, homser flest kler seg bedre enn det vil jeg tro :p Strikk rundt bena ser rett og slett harry ut, og fullstendig unødvendig. Bare kjøp en bukse som er slim i beina. Case closed.

Lenke til kommentar
Har rett å slett blitt en sånn "kul" greie blant ungdommer der halvparten av de som bruker det ikke vet hvorfor de gjør det.

 

Nåh, har du ikke hørt grunnen, da? Dagens ungdommer har blitt praktisk anlagt, man kan jo ikke ødelegge buksen ved å tråkke på den til stadighet. Derfor blir de knørvlet sammen i sokkene, og de gir da blanke om de ser lett evneveik ut. Buksebeina må være hele!

 

Litt artig at dette gjerne er de samme som gikk med fillete dongeribukser for et år siden, men pytt. Detaljer.

Lenke til kommentar
Grøss! Det ser så granskauen stygt ut. De som som regel bruker strikk er de jentene som går i trange olabukser og bretter opp beina og putter to strikker, enten kjøkkenstrikker eller hårstrikker.

Mote er stygt.

Hva blir det neste? Hoffnarr-sko?

Skall ikke forundre meg.

Hvis de gummistøvlene som blir solgt på Felleskjøpet hadde fått Lacoste trykk hadde folk brukt dem :p

Lenke til kommentar

Jeg bruker strikk om jeg bruker den lange, tynne jeansen. Ser retard ut om jeg stapper den i sokkene, og ser 100 ganger mer retard ut om jeg ikke gjør noe som helst.

 

Strikk gjør buksen baggy i tillegg til å holde dem oppe. Er forresten den eneste som bruker det her(øy utenfor Stavanger).

 

Ser også det er mangel på intelligens i flere innlegg her: legning har IKKE en forbanna dritt å gjøre med å gå med strikk nederst på jeansen, hvor generaliserende og diskriminerende går det faktisk ann å bli?

 

Blir så forbanna over at homofili bler nevnt minst 2-3 ganger til dagen i denne kategorien, da spesiellt som noe negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...