Peterman Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kort spørsmål, Jeg ser masse unger i Oslo med strikk rundt begge buksebeina i ankelhøyde. Hva er greia? Jeg spurte et par kids jeg møtte utenfor jobben om hvorfor de hadde strikk rundt buksebeina, men ble bedt om å holde kjeft Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Syns det er sossete og bög ikke minst. hater det.... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hadde det vært voksne folk, så kunne det være folk som sykler og ikke vil sette fast buksebein i kjedet. (Sikkert vokst opp på 70-tallet. ) Men frekke unger som har strikk rundt buksebena? Mulig sykling, mulig et eller annet påfunn som noen trendsettere sitter og ler seg i hjel av. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 er inn det nå, en brett opp på olabuksa og en matchende hårstikk rundt buksa Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Greit når man sykler, men ellers så er jo det veldig merkelig. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Homse oplegg for pappa gutter.. Dessuten, dette har vert rullet opp før Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Homse oplegg for pappa gutter..Dessuten, dette har vert rullet opp før Sikker på at du ikke skal generalisere enda litt mer? Man må da verken være homofil eller noe form for ''pappa gutt'' for å bruke dette strikket.Det er mote, men kan ikke akkurat si at jeg liker det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Synes det er litt rart at strikk har blitt kategorisert som homsete to ganger allerede, bruker homofile strikk på bena? Er vel et dårlig motefenomen som alt for mange har hengt seg på. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Synes det er litt rart at strikk har blitt kategorisert som homsete to ganger allerede, bruker homofile strikk på bena? Er vel et dårlig motefenomen som alt for mange har hengt seg på. Jeg bor langt oppe i Trøndelag så det er ikke ofte jeg ser dette Men her finnes det nokk av folk som putter buksa nedi skoene Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Synes det er litt rart at strikk har blitt kategorisert som homsete to ganger allerede, bruker homofile strikk på bena? Er vel et dårlig motefenomen som alt for mange har hengt seg på. Nei, homser flest kler seg bedre enn det vil jeg tro Strikk rundt bena ser rett og slett harry ut, og fullstendig unødvendig. Bare kjøp en bukse som er slim i beina. Case closed. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Mange på skolen min som bruker strikk rundt buksa, jeg kaller det fattigmanns løsning. Hvis du først vil ha de tighte der nede burde man gå til en skredder. Har rett å slett blitt en sånn "kul" greie blant ungdommer der halvparten av de som bruker det ikke vet hvorfor de gjør det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har rett å slett blitt en sånn "kul" greie blant ungdommer der halvparten av de som bruker det ikke vet hvorfor de gjør det. Nåh, har du ikke hørt grunnen, da? Dagens ungdommer har blitt praktisk anlagt, man kan jo ikke ødelegge buksen ved å tråkke på den til stadighet. Derfor blir de knørvlet sammen i sokkene, og de gir da blanke om de ser lett evneveik ut. Buksebeina må være hele! Litt artig at dette gjerne er de samme som gikk med fillete dongeribukser for et år siden, men pytt. Detaljer. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du skjønner, det er inn å gå med strikk nå. I Oslo altså. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du skjønner, det er inn å gå med strikk nå. I Oslo altså. er nå ikke bare oslo det er inn da, her i drammen og omegn så er det også mye strikk ute å går Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du skjønner, det er inn å gå med strikk nå. I Oslo altså. Det betyr at om 5 år begynner folk og bruke strikk her i Trøndelag også Heldigvis er jeg godtvoksen da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Grøss! Det ser så granskauen stygt ut. De som som regel bruker strikk er de jentene som går i trange olabukser og bretter opp beina og putter to strikker, enten kjøkkenstrikker eller hårstrikker. Mote er stygt. Hva blir det neste? Hoffnarr-sko? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Grøss! Det ser så granskauen stygt ut. De som som regel bruker strikk er de jentene som går i trange olabukser og bretter opp beina og putter to strikker, enten kjøkkenstrikker eller hårstrikker.Mote er stygt. Hva blir det neste? Hoffnarr-sko? Skall ikke forundre meg. Hvis de gummistøvlene som blir solgt på Felleskjøpet hadde fått Lacoste trykk hadde folk brukt dem Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er bare en dårlig trend, som forhåpentligvis snart forsvinner Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bruker strikk om jeg bruker den lange, tynne jeansen. Ser retard ut om jeg stapper den i sokkene, og ser 100 ganger mer retard ut om jeg ikke gjør noe som helst. Strikk gjør buksen baggy i tillegg til å holde dem oppe. Er forresten den eneste som bruker det her(øy utenfor Stavanger). Ser også det er mangel på intelligens i flere innlegg her: legning har IKKE en forbanna dritt å gjøre med å gå med strikk nederst på jeansen, hvor generaliserende og diskriminerende går det faktisk ann å bli? Blir så forbanna over at homofili bler nevnt minst 2-3 ganger til dagen i denne kategorien, da spesiellt som noe negativt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Finnes flere trader om dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=817548 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=746705 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå